Problem med IE6 og WinXP Pro
Fra : JHF

Dato : 18-07-03 13:20

Hej

Med fare for at blive lynchet pga. tidligere indlæg har jeg flg. problem,
som er opstået "lige pludseligt"......

Jeg kan ikke åbne alle sider via IE6

eksempler på sider der IKKE kan åbnes
http://www.fyens.dk
http://www.google.com

, mens jeg eksempelvis sagtens kan åbne

http://www.sonofon.dk

Er der nogle kreative mennesker, der kan hjælpe.
Kører også ZoneAlarm, hvis det har interesse. Har ingen problemer med Mail
eller MSN Messenger.

Fra : Jacob Riis

Dato : 18-07-03 14:18

"JHF" <jhf@sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle kreative mennesker, der kan hjælpe.
> Kører også ZoneAlarm, hvis det har interesse. Har ingen problemer med Mail

Mit bud er at du har installeret en ad blokker der forhindrer at hente
siderne.

--
Jacob