/ Forside / Teknologi / Internet / Browser / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Browser
#NavnPoint
Klaudi 20366
molokyle 12124
o.v.n. 8114
miritdk 4839
stl_s 3840
refi 3598
dk 2598
arlet 2470
tedd 2383
10  webnoob 2075
Slå fejl vindue fra i ie 6.0
Fra : Michael


Dato : 13-07-03 19:19

Nogle sider jeg kommer ind på fx bt.dk, så kommer den med et vindue 4-5
gange hvor den skriver:

Fejl i linie 65
Et objekt var ventet
Vil du søge efter fejlen?

Ok anuller

Kan jeg på nogen måde slå det fra, så den ikke spørger?
Siderne ser ikke ud til at mangle noget og jeg er ligeglad med fejlen, men
det er et skide irriterende vindue
Synes jeg har været indstillingerne i gennem.
Michael



 
 
Lars Stokholm (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 14-07-03 20:14

In dk.edb.internet.software.browser, Michael wrote:

>Kan jeg på nogen måde slå det fra, så den ikke spørger?

Internet Options -> Advanced -> Browsing -> Disable script debugging.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Rosch (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Rosch


Dato : 14-07-03 20:20

Lars Stokholm wrote:
> In dk.edb.internet.software.browser, Michael wrote:
>
>> Kan jeg på nogen måde slå det fra, så den ikke spørger?
>
> Internet Options -> Advanced -> Browsing -> Disable script debugging.

Jeg får samme fejl og går ind og sætter flueben hvor du anbefaler, men efter
hver opstart har den mistet fluebenet og jeg må sætte det igen.

Har du et råd så dette ikke er nødvendigt? Jeg bruger win xp pro dk med SP 1
og er fuldt opdateret med alt hvad windows update tilbyder


--
Med venlig hilsen
Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse


Lars Stokholm (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 14-07-03 20:33

In dk.edb.internet.software.browser, Rosch wrote:

[Disable script debugging]

>Jeg får samme fejl og går ind og sætter flueben hvor du anbefaler, men efter
>hver opstart har den mistet fluebenet og jeg må sætte det igen.

Det lyder lidt underligt.

>Har du et råd så dette ikke er nødvendigt?

Jeg tvivler, men jeg kan da godt komme med et skud i tågen. :)

Gå så langt frem i denne opskrift, som det behøves for at rette
problemet (hvis det overhovedet rettes):

Prøv Start -> Kør -> Regedit. Navigér til HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\
Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\BROWSE\SCRIPT_DEBUGGER.

1) Her finder du en værdi som hedder "DefaultValue". Prøv at sætte den
til "yes" (hvis ikke den står på det) og genstart computeren.

2) Hvis fluebenet ikke er der når du har startet, så prøv at sætte det
og genstart igen.

3) Hvis fluebenet stadigvæk forsvinder ved genstart, så prøv at sætte
værdien "UncheckedValue" til "yes" og genstart igen-igen.

I følge min logik burde det nu være ligemeget om den er slået til
eller fra, det giver samme resultat, nemlig "yes". Men jeg aner ikke
om det overhovedet har nogen effekt, eller om det bare er noget pynt
Microsoft har proppet i registreringsdatabasen for sjov.

Held og lykke. ;)

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Rosch (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Rosch


Dato : 14-07-03 21:06

Lars Stokholm wrote:
> In dk.edb.internet.software.browser, Rosch wrote:
>
> [Disable script debugging]
>
>> Jeg får samme fejl og går ind og sætter flueben hvor du anbefaler,
>> men efter hver opstart har den mistet fluebenet og jeg må sætte det
>> igen.
>
> Det lyder lidt underligt.
>
>> Har du et råd så dette ikke er nødvendigt?
>
> Jeg tvivler, men jeg kan da godt komme med et skud i tågen. :)
>
> Gå så langt frem i denne opskrift, som det behøves for at rette
> problemet (hvis det overhovedet rettes):
>
> Prøv Start -> Kør -> Regedit. Navigér til HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\
> Microsoft\Internet Explorer\AdvancedOptions\BROWSE\SCRIPT_DEBUGGER.
>
> 1) Her finder du en værdi som hedder "DefaultValue". Prøv at sætte den
> til "yes" (hvis ikke den står på det) og genstart computeren.
>
> 2) Hvis fluebenet ikke er der når du har startet, så prøv at sætte det
> og genstart igen.
>
> 3) Hvis fluebenet stadigvæk forsvinder ved genstart, så prøv at sætte
> værdien "UncheckedValue" til "yes" og genstart igen-igen.
>
> I følge min logik burde det nu være ligemeget om den er slået til
> eller fra, det giver samme resultat, nemlig "yes". Men jeg aner ikke
> om det overhovedet har nogen effekt, eller om det bare er noget pynt
> Microsoft har proppet i registreringsdatabasen for sjov.
>
> Held og lykke. ;)

Hej Lars

Så blev det prøvet, men med nøjagtigt samme resultat i alle situationer:
Flueben er pist borte efter hver genstart.

Men det er kun her på den bærbare Dell Latitude det sker, hverken på min
hustrus Acer bærbar eller på hvor store Desktop Dell Dimension 8100, lave
win xp pro dk sp 1 med alle opdateringer dette nummer.

Nå nu har jeg lært at leve med det og husker (næsten hver gang) straks efter
genstart at gå ind og sætte fluebenet

Tak for dit forsøg på hjælp


--
Med venlig hilsen
Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse


Lars Stokholm (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 14-07-03 21:42

In dk.edb.internet.software.browser, Rosch wrote:

>Flueben er pist borte efter hver genstart.

Jeg har et bud til. Søg på "Disable Script Debugger" i registrerings-
databasen. Du skulle gerne finde mindst et par stykker. Sæt dem alle
til "yes" hvis de står til "no". Genstart.

>Nå nu har jeg lært at leve med det og husker (næsten hver gang) straks efter
>genstart at gå ind og sætte fluebenet

Det tror jeg ikke at jeg ville kunne holde ud. Hæng i, vi skal nok
finde, om ikke en løsning, så en work-around. :) Jeg har sidstnævnte
(tror jeg) hvis alt andet fejler.

>Tak for dit forsøg på hjælp

Velbekomme.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Rosch (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Rosch


Dato : 14-07-03 21:51

Lars Stokholm wrote:
> In dk.edb.internet.software.browser, Rosch wrote:
>
>> Flueben er pist borte efter hver genstart.
>
> Jeg har et bud til. Søg på "Disable Script Debugger" i registrerings-
> databasen. Du skulle gerne finde mindst et par stykker. Sæt dem alle
> til "yes" hvis de står til "no". Genstart.
>
>> Nå nu har jeg lært at leve med det og husker (næsten hver gang)
>> straks efter genstart at gå ind og sætte fluebenet
>
> Det tror jeg ikke at jeg ville kunne holde ud. Hæng i, vi skal nok
> finde, om ikke en løsning, så en work-around. :) Jeg har sidstnævnte
> (tror jeg) hvis alt andet fejler.
>
>> Tak for dit forsøg på hjælp
>
> Velbekomme.

Ja, så blev det også undersøgt. Der er ialt 6 og alle har værdi yes. Alle 6
ender på internet explorer/main

--
Med venlig hilsen
Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse


Lars Stokholm (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 14-07-03 22:11

In dk.edb.internet.software.browser, Rosch wrote:

>Ja, så blev det også undersøgt. Der er ialt 6 og alle har værdi yes. Alle 6
>ender på internet explorer/main

Skidt, skidt, skidt. Nå, her kommer så en work-around, der kan gøre
livet en lille smule nemmere for dig, indtil nogen finder en løsning,
eller opgiver at prøve:

Lav en ny tekstfil og fyld den ud med dette:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Disable Script Debugger"="yes"

Lige præcis den værdi burde efter genstart af computeren være "no".

Omdøb filen til 'Filnavn.reg' (husk at Windows skal være sat til at
vise endelserne på kendte filtyper). Lav så en genvej til din fil
under Start i Startmenuen.

Nu vil du blive spurgt hver gang du logger ind, om du vil tilføje
informationerne fra din fil til registreringsdatabasen. Det skal du
selvfølgeligt svare ja til. Så satser vi på at det ikke er nødvendigt
med en genstart af computeren, eller virker det ikke. ;)

Så har jeg desværre udtømt mit idélager.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Rosch (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Rosch


Dato : 14-07-03 22:17

Lars Stokholm wrote:
> In dk.edb.internet.software.browser, Rosch wrote:
>
>> Ja, så blev det også undersøgt. Der er ialt 6 og alle har værdi yes.
>> Alle 6 ender på internet explorer/main
>
> Skidt, skidt, skidt. Nå, her kommer så en work-around, der kan gøre
> livet en lille smule nemmere for dig, indtil nogen finder en løsning,
> eller opgiver at prøve:
>
> Lav en ny tekstfil og fyld den ud med dette:
>
> Windows Registry Editor Version 5.00
>
> [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
> "Disable Script Debugger"="yes"
>
> Lige præcis den værdi burde efter genstart af computeren være "no".
>
> Omdøb filen til 'Filnavn.reg' (husk at Windows skal være sat til at
> vise endelserne på kendte filtyper). Lav så en genvej til din fil
> under Start i Startmenuen.
>
> Nu vil du blive spurgt hver gang du logger ind, om du vil tilføje
> informationerne fra din fil til registreringsdatabasen. Det skal du
> selvfølgeligt svare ja til. Så satser vi på at det ikke er nødvendigt
> med en genstart af computeren, eller virker det ikke. ;)
>
> Så har jeg desværre udtømt mit idélager.

OK det vil jeg prøve i morgen, i aften er jeg for træt, jeg skriver resultat
her

Foreløbig tak for hjælp

God nat


--
Med venlig hilsen
Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse


Lars Stokholm (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 14-07-03 22:29

In dk.edb.internet.software.browser, Rosch wrote:

>OK det vil jeg prøve i morgen, i aften er jeg for træt

Ok, jeg krydser fingrer. :)

>jeg skriver resultat her

Tak for det.

>God nat

Natter.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Rosch (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Rosch


Dato : 15-07-03 07:51

Lars Stokholm wrote:
> In dk.edb.internet.software.browser, Rosch wrote:
>
>> Ja, så blev det også undersøgt. Der er ialt 6 og alle har værdi yes.
>> Alle 6 ender på internet explorer/main
>
> Skidt, skidt, skidt. Nå, her kommer så en work-around, der kan gøre
> livet en lille smule nemmere for dig, indtil nogen finder en løsning,
> eller opgiver at prøve:
>
> Lav en ny tekstfil og fyld den ud med dette:
>
> Windows Registry Editor Version 5.00
>
> [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
> "Disable Script Debugger"="yes"
>
> Lige præcis den værdi burde efter genstart af computeren være "no".
>
> Omdøb filen til 'Filnavn.reg' (husk at Windows skal være sat til at
> vise endelserne på kendte filtyper). Lav så en genvej til din fil
> under Start i Startmenuen.
>
> Nu vil du blive spurgt hver gang du logger ind, om du vil tilføje
> informationerne fra din fil til registreringsdatabasen. Det skal du
> selvfølgeligt svare ja til. Så satser vi på at det ikke er nødvendigt
> med en genstart af computeren, eller virker det ikke. ;)
>
> Så har jeg desværre udtømt mit idélager.

Hej Lars

kaffepausen brugt for vor IT mand blev også nysgerrig

Ja og nej til om det virker

Først et stort *JO* det virker og tak
Så nej for der kom ingen pop up og spurgte om jeg ville tilføje noget og nu
er det prøvet ved 5 genstarter.

Vor IT mand synes godt om dit forslag, for der er åbenbart flere end mig som
har (fremover har haft dette problem og mente dit forslag skulle
udbygges således:

Gør som Lars skriver
Gem den fil efter omdøb direkte på roden af C drevet
opret 2 genveje til den og sæt 1 i hver af følgende mapper all user-
startmenu og bruger startmenu

Og som skrevet *jo* det virker og helt uden pop up

Tak fordi du brugte tid på at hjælpe mig

Få en god dag


--
Med venlig hilsen
Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse


Lars Stokholm (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 15-07-03 08:17

In dk.edb.internet.software.browser, Rosch wrote:

>Gem den fil efter omdøb direkte på roden af C drevet
>opret 2 genveje til den og sæt 1 i hver af følgende mapper all user-
>startmenu og bruger startmenu

Det lyder som en god idé.

>Og som skrevet *jo* det virker og helt uden pop up

Det er fint at det virker, jeg forstår bare ikke hvorfor du ingen
popup får, men det er jo kun positivt. :)

>Tak fordi du brugte tid på at hjælpe mig

Velbekomme. Det var dejligt at det gav pote. :)

>Få en god dag

Tak og i lige måde.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Peter Loumann (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 14-07-03 21:11

On Mon, 14 Jul 2003 21:33:04 +0200, Lars Stokholm <monospam@mail.dk>
wrote:

>In dk.edb.internet.software.browser, Rosch wrote:
>
>[Disable script debugging]
>
>>Jeg får samme fejl og går ind og sætter flueben hvor du anbefaler, men efter
>>hver opstart har den mistet fluebenet og jeg må sætte det igen.
>
>Det lyder lidt underligt.

Ja. Kunne det tænkes at Rosch derefter barere trykker [Luk] i stedet
for [Anvend] eller [OK]?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Rosch (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Rosch


Dato : 14-07-03 21:15

Peter Loumann wrote:
> On Mon, 14 Jul 2003 21:33:04 +0200, Lars Stokholm <monospam@mail.dk>
> wrote:
>
>> In dk.edb.internet.software.browser, Rosch wrote:
>>
>> [Disable script debugging]
>>
>>> Jeg får samme fejl og går ind og sætter flueben hvor du anbefaler,
>>> men efter hver opstart har den mistet fluebenet og jeg må sætte det
>>> igen.
>>
>> Det lyder lidt underligt.
>
> Ja. Kunne det tænkes at Rosch derefter barere trykker [Luk] i stedet
> for [Anvend] eller [OK]?

Nej jeg trykker *anvend* men ellers godt gæt

--
Med venlig hilsen
Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse


Peter Loumann (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 14-07-03 21:19

On Mon, 14 Jul 2003 22:14:51 +0200, "Rosch" <brsf.nospam@os.dk> wrote:

>> Ja. Kunne det tænkes at Rosch derefter barere trykker [Luk] i stedet
>> for [Anvend] eller [OK]?

>Nej jeg trykker *anvend* men ellers godt gæt

Undskyld, og tak fordi du tog det med et smil - jeg kender dig jo
ikke. Også undskyld for stave-/slåfejlen

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Rosch (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Rosch


Dato : 14-07-03 21:31

Peter Loumann wrote:
> On Mon, 14 Jul 2003 22:14:51 +0200, "Rosch" <brsf.nospam@os.dk> wrote:
>
>>> Ja. Kunne det tænkes at Rosch derefter barere trykker [Luk] i stedet
>>> for [Anvend] eller [OK]?
>
>> Nej jeg trykker *anvend* men ellers godt gæt
>
> Undskyld, og tak fordi du tog det med et smil - jeg kender dig jo
> ikke. Også undskyld for stave-/slåfejlen

Helt OK for alle gode råd modtages med glæde, det er irriterende, men som
skrevet har jeg lært at leve med det

--
Med venlig hilsen
Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse


Madsen (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 14-07-03 23:14

Rosch skrev:

> Så blev det prøvet, men med nøjagtigt samme resultat i alle
> situationer: Flueben er pist borte efter hver genstart.

Har du administratorrettigheder? Det lyder det umiddelbart ikke til
at du har.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Lars Stokholm (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 14-07-03 23:21

In dk.edb.internet.software.browser, Madsen wrote:

>>Så blev det prøvet, men med nøjagtigt samme resultat i alle
>>situationer: Flueben er pist borte efter hver genstart.
>
>Har du administratorrettigheder? Det lyder det umiddelbart ikke til
>at du har.

Sig ikke at man ikke kan ændre på sådan en indstilling, hvis ikke man
har administratorrettiheder. Det er sgu da en menneskeret at kunne slå
"disable script debugging" til. :)

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Lars Stokholm (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 14-07-03 23:25

In dk.edb.internet.software.browser, Lars Stokholm wrote:

>Sig ikke at man ikke kan ændre på sådan en indstilling, hvis ikke man
>har administratorrettiheder. Det er sgu da en menneskeret at kunne slå
>"disable script debugging" til. :)

Forreste, kan det virkeligt kræve flere rettigheder at slå DSD til end
at rode i registreringsdatabasen? Det kunne Rosch tilsyneladende godt.
I så fald er Microsoft da dummere end snot. ;)

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Rosch (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Rosch


Dato : 15-07-03 07:04

Madsen wrote:
> Rosch skrev:
>
>> Så blev det prøvet, men med nøjagtigt samme resultat i alle
>> situationer: Flueben er pist borte efter hver genstart.
>
> Har du administratorrettigheder? Det lyder det umiddelbart ikke til
> at du har.

Godmorgen

Jo Madsen jeg har administratorrettigheder og er eneste bruger på denne
computer. Jeg har iøvrigt også prøvet at sætte fluebenet ved at åbne "selve
windows administratorkontoen" (jeg tror, du ved hvad jeg mener) men med
samme negative resultat.

Om det kan lade sig gøre at ændre fluebenet og komme i
registreringsdatabasen fra en begrænset brugerkonto, ved jeg ikke, men vil
prøve det når jeg nu om lidt kommer på arbejdet, hvor jeg kun har en sådan
konto på vort intranet, men godt nok i win 2000 og ikke som her win xp pro
dk sp 1

Resultat følger i aften

Få god dag


--
Med venlig hilsen
Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse


Rosch (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Rosch


Dato : 15-07-03 07:57

Rosch wrote:
> Madsen wrote:
>> Rosch skrev:
>>
>>> Så blev det prøvet, men med nøjagtigt samme resultat i alle
>>> situationer: Flueben er pist borte efter hver genstart.
>>
>> Har du administratorrettigheder? Det lyder det umiddelbart ikke til
>> at du har.
>
> Godmorgen
>
> Jo Madsen jeg har administratorrettigheder og er eneste bruger på
> denne computer. Jeg har iøvrigt også prøvet at sætte fluebenet ved at
> åbne "selve windows administratorkontoen" (jeg tror, du ved hvad jeg
> mener) men med samme negative resultat.
>
> Om det kan lade sig gøre at ændre fluebenet og komme i
> registreringsdatabasen fra en begrænset brugerkonto, ved jeg ikke,
> men vil prøve det når jeg nu om lidt kommer på arbejdet, hvor jeg kun
> har en sådan konto på vort intranet, men godt nok i win 2000 og ikke
> som her win xp pro dk sp 1
>
> Resultat følger i aften
>
> Få god dag

Kaffepausen brugt for vor IT mand blev også nysgerrig

Det kan uden videre i win 2000 dk (SP ???, jeg ved det ikke) lade sig gøre
at sætte og fjerne flueben under funktioner - internetinstillinger -
avanceret i en begrænset brugerkonto

Adgang nægtet, kontakt systemadministrator popper op uanset måde du forsøger
at komme ind i registreringsdatabasen via begrænset brugerkonto

Men om det også gælder i win xp pro dk sp 1 ved jeg ikke, men mon ikke det
er det samme

Få en god dag


--
Med venlig hilsen
Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse


Madsen (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 14-07-03 23:34

Lars Stokholm skrev:

> Sig ikke at man ikke kan ændre på sådan en indstilling, hvis ikke man
> har administratorrettiheder.

Jeg aner det faktisk ikke, men det skulle da ikke undre mig.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Thomas Madsen (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Madsen


Dato : 15-07-03 13:48

Rosch skrev:

[Adgang nægtet, kontakt systemadministrator]

> Men om det også gælder i win xp pro dk sp 1 ved jeg ikke, men mon
> ikke det er det samme

Jo, det har du nu nok ret i. Enten har man slet ikke adgang til at
ændre på det, eller også får man nok den meddelelse hvis man forsøger.

> Få en god dag

Tak og i lige måde.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Lars Stokholm (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 15-07-03 14:06

In dk.edb.internet.software.browser, Thomas Madsen wrote.

Jeg gætter at du blev træt af klonerne. :)

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Thomas Madsen (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Madsen


Dato : 15-07-03 14:20

Lars Stokholm skrev:

> Jeg gætter at du blev træt af klonerne. :)

Godt gættet. :)

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Rosch (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Rosch


Dato : 15-07-03 15:36



Hej Lars og Madsen

Jeg vil gerne sige tak til jer begge for hjælpen og som sidste bemærkning i
denne tråd kan jeg fortælle jeg stadig ikke får pop up som Lars skrev om,
men systemet han grundlagde virker perfekt.


--
Med venlig hilsen
Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse


Lars Stokholm (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 15-07-03 16:16

In dk.edb.internet.software.browser, Rosch wrote:

>Jeg vil gerne sige tak til jer begge for hjælpen

No problemo.

>og som sidste bemærkning i denne tråd kan jeg fortælle jeg stadig ikke
>får pop up som Lars skrev om

Jeg må lige prøve det selv, næste gang jeg får lejlighed til at
genstarte computeren.

Hvis jeg heller ikke selv får en bekræftelse, ser jeg mig nødsaget til
at starte en tråd om emnet i Windows-gruppen, tror jeg. :)

>men systemet han grundlagde virker perfekt.

Hehe. :)

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Rosch (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Rosch


Dato : 15-07-03 17:53

Lars Stokholm wrote:
> In dk.edb.internet.software.browser, Rosch wrote:
>
>> Jeg vil gerne sige tak til jer begge for hjælpen
>
> No problemo.
>
>> og som sidste bemærkning i denne tråd kan jeg fortælle jeg stadig
>> ikke får pop up som Lars skrev om
>
> Jeg må lige prøve det selv, næste gang jeg får lejlighed til at
> genstarte computeren.
>
> Hvis jeg heller ikke selv får en bekræftelse, ser jeg mig nødsaget til
> at starte en tråd om emnet i Windows-gruppen, tror jeg. :)
>
>> men systemet han grundlagde virker perfekt.
>
> Hehe. :)

Hej igen Lars

Hvis det kan bruges og har din interesse vil jeg godt prøve at lægge dit
"system" ind på vore 2 øvrige computere en Acer bærbar og en Dell Dimension
begge med win xp pro dk sp 1, men her virker IE perfekt og jeg vil nødig
risikere noget men nu har vi jo løsningen, så jeg er klar til at prøve, hvis
du ønsker det, men med din rådgivning og support.

Send mig en mail, hvis der er noget særligt jeg skal passe på, ellers lader
vi resultater komme her i NG


--
Med venlig hilsen
Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse


Lars Stokholm (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 15-07-03 18:01

In dk.edb.internet.software.browser, Rosch wrote:

>Hvis det kan bruges og har din interesse vil jeg godt prøve at lægge dit
>"system" ind på vore 2 øvrige computere en Acer bærbar og en Dell Dimension
>begge med win xp pro dk sp 1, men her virker IE perfekt og jeg vil nødig
>risikere noget men nu har vi jo løsningen, så jeg er klar til at prøve, hvis
>du ønsker det, men med din rådgivning og support.

Tak for tilbuddet, men det behøver du ikke. Jeg venter bare til jeg
skal genstarte. Ellers tak.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Rosch (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Rosch


Dato : 15-07-03 18:20

Lars Stokholm wrote:

>
> Tak for tilbuddet, men det behøver du ikke. Jeg venter bare til jeg
> skal genstarte. Ellers tak.

OK få god aften

--
Med venlig hilsen
Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse


Lars Stokholm (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 15-07-03 18:40

In dk.edb.internet.software.browser, Rosch wrote:

>OK få god aften

I lige måde.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste