Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Downloade hele expolrer ?
Fra : SpookiePower

Dato : 09-07-03 19:04

Er det muliget at downloade en hel version af explorer 5.01 eller størrer
i feks en exe file som kan brændes på en cd ??
Jeg skal bruge denne version til en bekendt som kun har modem og skal
have opdatere sin explorer. Sidste jeg selv opdaterede min explorer hentede
den et lille program på ½ mb og bagefter selve explorer på ca 15-20mb som
den så installerede, altså ingen exe file som kunne gemmes. Dette vil jeg
gerne
undgå med et modem, men kan selv hente det til min bekendt med min adsl
linie.

Fra : Karsten Strøm

Dato : 09-07-03 20:36

Prøv at kikke på den her side http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

--
Karsten
ICQ# 203276221

Fra : Calle.

Dato : 09-07-03 21:37

SpookiePower wrote:
> [...]
> gemmes. Dette vil jeg gerne
> undgå med et modem, men kan selv hente det til min bekendt med min
hvorfor så ikke gradere helt op til den nyeste.
Det hurtigste er da at knalde hans PC på din ADSL linie
--
Calle

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 10-07-03 10:39

Calle. wrote:

> hvorfor så ikke gradere helt op til den nyeste.
> Det hurtigste er da at knalde hans PC på din ADSL linie

Det er da ikke altid ligetil.

Man skal have monteret Netkort, sat PC'en op.
Transporteret PC'en osv.

Den måde som forslås af spørgeren må da være den bedste.
I 99% af tilfældene.

_Hvis_ man kan finde programmet som 1 fil.
Og det kan vist ikke være vanskligt. Så udbredt som det jo er.

(Jeg har ikke umiddelbart links at tilbyde. Er ikke bruger af IE)

Mvh. Jørgen

Fra : Calle.

Dato : 10-07-03 13:47

Jørgen Rasmussen wrote:

> [...]
> I 99% af tilfældene.
>
> _Hvis_ man kan finde programmet som 1 fil.
> Og det kan vist ikke være vanskligt. Så udbredt som det jo er.

Så bare køb et datablad, den plejer altid at være på CD'erne

--
Calle

Fra : Thomas Eirfeldt

Dato : 13-07-03 11:40

Man kan da også bare installere MS Office. Jeg ved at man i hvert fald kan
installere IE5 fra MS Office 2000 CD'erne. Jeg bruger ikke selv IE, men det
skulle ikke undre mig, at det ville være IE6 som man får med, hvis man har
MS Office XP. Det kan sagtens installeres uden at installere selve office
pakken.

Thomas