Browser
stl_s 3840
arlet 2470
klik lyde
Fra : slet 8CMCJ

Dato : 08-07-03 15:46

Er der en der ved hvordan man får muse-klikke-lyden væk?

Jeg er tit på en side der konstant klikker ligesom når man klikker på
et link med musen. Jeg mener det er samme lyd...

Men denne lyd er ret irriterende, så den vil jeg gerne have væk. Men
hvordan??

Hilsen Martin

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-07-03 16:10

mf2000@8CMCJsol.dk (slet 8CMCJ) skrev :

>Er der en der ved hvordan man får muse-klikke-lyden væk?

Du har stillet spørgsmålet i flere grupper uden at x-poste og
sætte fut til den mest relevante gruppe.
Når du vil stille spørgsmålet i flere grupper, så gør det at du
skriver de nyhedsgruppenavne i tilfeltet adskilt med et komma og
sætte opfølgning til den mest relevante.

Den rigtige gruppe til dit spørgsmål er i
news:dk.edb.system.ms-windows og fortæl hvilken Windows det
drejer sig om.

Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.
Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.

--
Knud

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-07-03 16:13

In dk.edb.internet.software.browser, Knud Gert Ellentoft wrote:

>Den rigtige gruppe til dit spørgsmål er i
>news:dk.edb.system.ms-windows og fortæl hvilken Windows det
>drejer sig om.

Jah, måske... Browser-gruppen kan da også gå. Hvis man ved at
problemet hører til Windows, så kan man sikkert også løse det selv.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-07-03 16:11

In dk.edb.internet.software.browser, slet 8CMCJ wrote:

>Er der en der ved hvordan man får muse-klikke-lyden væk?

Godt at se at du kunne finde den rigtige gruppe. Se det svar jeg har
givet dig i: <news:a5nlgvg4kelmnqoj927oavqe1a9ior4nun@4ax.com>.

Læs gerne dette om at sende til flere grupper: