Mozilla og musik.tdconline.dk
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-07-03 10:15

Hvorfor vil Mozilla ikke vise <http://musik.tdconline.dk/> ?

Navigationsmenuerne foroven og til venstre vises fint, men
hovedrammen med indhold er tom. Opera 7.11 og IE viser det fint
nok.

Fejlen ligger i javascriptkoden - en debug giver følgende:

Error: uncaught exception: [Exception... "Component returned
failure code: 0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE) [nsIDOMScreen.width]"
nsresult: "0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE)" location: "JS frame ::
http://tdkads.ads.dk/html.ng/site=netvert&affiliate=tdconl&adsize=1
x1&PagePos=2&nplace=1_1&adcache=752042? :: <TOP_LEVEL> :: line 8"
data: no]

Selv om Opera gerne vil vise forsiden, er sitet dog heller ikke
meget bevendt i denne browser. Forsøg på at søge på numre eller at
"starte butikken" resulterer i fejl.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
Greenwich nedrig gang: Ny Delhi (GMT +5.5), Badutspring By (GMT

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-07-03 16:09

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> skrev :

>Hvorfor vil Mozilla ikke vise <http://musik.tdconline.dk/> ?

http://tdcmobil.dk virker heller ikke i Mozilla efter den blev
lavet om.
--
Knud

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-07-03 09:53

Knud Gert Ellentoft skrev:

> http://tdcmobil.dk virker heller ikke i Mozilla efter den blev
> lavet om.

Jeg fik i dag følgende svar på mine (ret negative) kommentarer til
musik.tdconline.dk (afgivet gennem kontaktformularen på siden)

,----

`----

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 09-07-03 15:49

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> posting:

>Jeg fik i dag følgende svar på mine (ret negative) kommentarer til
>musik.tdconline.dk (afgivet gennem kontaktformularen på siden)

Hm, mig gad de så ikke svare. Det kan være, jeg var /for/ negativ.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-07-03 16:45

On Wed, 09 Jul 2003 16:48:56 +0200, Christian Bohr-Halling
<nospam@direkte.org> wrote:

>Hm, mig gad de så ikke svare. Det kan være, jeg var /for/ negativ.

Det afhænger vel om hvorvidt, du stillede et spørgsmål, eller om du
blot e-mailede din mening? (hvor det at placere et "?"-tegn ikke
nødvendigvis indikerer at man er interesseret i et svar)

--
- Peter Brodersen

Fra : Jacob Riis

Dato : 09-07-03 17:26

> http://tdcmobil.dk virker heller ikke i Mozilla efter den blev
> lavet om.
> --
> Knud

Jeg skrev et brev til dem.
Jeg vil blot lige gøre opmærksom på at jeg ikke kan bruge min browser
(Mozilla Firebird 0.6) med www.tdcmobil.dk

Når jeg trykker på nogle knapper på jeres hjemmeside sker der simpelthen
ingenting.

Næste gang i laver større ændringer håber jeg at i vil lave en side der
også virker med andre browsere end Internet Explorer.
--------------Spørgsmål / slut---------------

Tak for din henvendelse.

Mozilla browseren er ikke en af de browsere, som vi sikrer at brugerne kan
benytte på vores site, da brugere med Mozilla browsere iflg. vores
webstatistik udgør mindre end 0,02 % af vores samlede antal brugere.

Vi kan derfor ikke garantere, at sitet kan ses med alle browsere.

Med venlig hilsen
Webmaster
www.tdcmobil.dk

--
Jacob

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 17-07-03 08:24

> [...]

>webstatistik udgør mindre end 0,02 % af vores samlede antal brugere.

>Vi kan derfor ikke garantere, at sitet kan ses med alle browsere.

Vel, det kunne jo vaere at mozilla-brugerne vil stige til 20%, hvis det
var muligt at bruge mozilla. Selvfoelgelig viser deres statistisk at
mozilla-brugerne er taet paa 0%, naar mozilla-bruger ikke kan se
deres side ordentligt.

/Martin

Fra : Jacob Riis

Dato : 01-09-03 20:30

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> skrev i en meddelelse

> [...]
> webstatistik udgør mindre end 0,02 % af vores samlede antal brugere.
>
> Vi kan derfor ikke garantere, at sitet kan ses med alle browsere.

Jeg kom lige til at kigge på et af mine gamle indlæg. www.tdcmobil.dk ser ud
til at have lyttet til kritikken. Siden virker i hvert fald uden problemer
for mig nu. Men den side som Jens henviser til (http://musik.tdconline.dk )
virker stadig ikke.

--
Jacob

Fra : Ole Lønborg

Dato : 01-09-03 21:05

Jacob Riis skrev:
> [...]
> til at have lyttet til kritikken. Siden virker i hvert fald uden problemer
Det forstår jeg ikke.
Hos mig kommer http://musik.tdconline.dk pænt frem nu, og jeg kan få
vist demoen.
Jeg kører Mozilla 1.4 (den danske version).

Mvh. Ole Lønborg

Fra : Jacob Riis

Dato : 01-09-03 21:55

"Ole Lønborg" <ole@detherskalfjerneslonborg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vist demoen.
> Jeg kører Mozilla 1.4 (den danske version).

Prøv at trykke på en af sangene på hitlisten. På Mozilla åbnes der et tomt
vindue. På Internet Explorer kommer der et vindue så man kan lytte til
pladen og købe den.

--
Jacob

Fra : Ole Lønborg

Dato : 02-09-03 09:38

Jacob Riis skrev:
> Prøv at trykke på en af sangene på hitlisten. På Mozilla åbnes der et tomt
> vindue. På Internet Explorer kommer der et vindue så man kan lytte til
> pladen og købe den.

Ups, ja - den er da gal. Men tilbage i juli kunne man slet intet se på
siden, så hvis vi venter et par måneder endnu så .......

/Ole Lønborg