Vedr. HP Laserjet 6L
Fra : Nielsen I

Dato : 18-07-03 10:43

Jeg har et problem med at min printer ganske enkelt tager for meget papir
med når jeg printer ud.

Jeg har hørt at man hos HP kan få et slags kit til at sætte på printeren og
man kan bestille det hos dem. Men nu har jeg drønet rundt på nettet og på
HP's site, men jeg aner ikke hvem jeg skal henvende mig til indenfor HP og
hende jeg talte med da jeg ringede vidste det heller ikke.. eller rettere
hun kendte ikke til problemet. Er der nogle der kan hjælpe?

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Nielsen I

Fra : sfa

Dato : 18-07-03 11:26

Kittet kan findes her:
Her er linket incl. forklaring + link videre er :
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=bpl10
045http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=bp
l10045&locale=en_US&locale=en_US
Her er linket direkte til bestilling :
http://195.92.173.150/hp_select_countries.asp

Jeg har brugt det med stor succes !!

Mvh.
:) Steen :)

Fra : Nielsen I

Dato : 18-08-03 15:57

"sfa" <sfa@nns.as> skrev i en meddelelse:
> Kittet kan findes her:
> Her er linket incl. forklaring + link videre er :

> [...]

Hej Steen

Tusind tak for hjælpen, og fordi du lagde dette link ind. Er glad for at
høre at det virker

mvh

Nielsen