XP English edition, dansk tastatur...?
Fra : Jacob

Dato : 16-07-03 16:10

Er netop gået fra Win 98, sec edition Dansk til Windows XP Home Edition
English, og nu virker mit danske tastatur naturligvis ikke efter hensigten.
Hvordan får jeg det til at ske? Jeg har aldrig (så vidt jeg husker) skulle
anvende drivers til at få tastaturet til at virke.

Fra : Leif B. Rasmussen

Dato : 16-07-03 18:17

Hej!

Jeg har godt nok ikke XP, men i de sidste mange Win's jeg har prøvet, har
der været en vej til keyboard opsætning gennem Control Panel. På 2000 er der
direkte en ikon i Control Panel til keyboard. Jeg havde faktisk fat i den i
går med et lignende problem. Løsning: Tilføj et dansk keyboard, gør dette
til default keyboard og slet eventuelt det andet i denne opsætning.

/Leif

Fra : Gismo

Dato : 16-07-03 19:47

"Leif B. Rasmussen" <leifbr@nospam.mail.danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> går med et lignende problem. Løsning: Tilføj et dansk keyboard, gør dette
> til default keyboard og slet eventuelt det andet i denne opsætning.

i xp pro dk hedder den: Internationale og sproglige indstillinger og vælg
detalier under sprogtjenester og sprog -
Der skulle gerne være ins eng/us keyboard. Det skal du slette og sætte DK
ind. Hvis du har begge på skifter den af og til fra DK tilbage .. lidt
skummelt.

Gismo

Fra : Jacob

Dato : 17-07-03 22:32

"Gismo" <stivnisse@[XXXX]hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Der skulle gerne være ins eng/us keyboard. Det skal du slette og sætte DK
> ind. Hvis du har begge på skifter den af og til fra DK tilbage .. lidt

Takker Gismo! Keyboard var jo ellers det mest naturlige sted at lede i
kontrolpanellet...