Hvilken Bluetooth USB key til Windows XP o~
Fra : Dennis Schafroth

Dato : 16-07-03 11:50

Hej,

Jeg har ikke kunnet få en Noname (Y-210), XTND Blue Mananger / ConnectBlue
til at virke ordenligt med min Nokia 3650/PC Suite. Blue Mananger finder
Nokiaen og hvilke tjenester den tilbyder. Porte til disse tjenester er da
også installeret som COM porte, men ethvert forsøg på at bruge disse fra
Nokia SW fejler. Blue Mananger SW er af ukendt version (fejler hvis jeg
forsøger at se det).

Derfor ryger denne key på en linux maskine (hvor SW virker!) og jeg mangler
en til Win XP som virker perfekt i denne kombination. Hvad kan I anbefale?
Nogen der kender til Allnet's class I og den software der leveres med?

cheers,
Dennis

--
Dennis Schafroth
e-mail: dennis@schafroth.com

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-03 18:47

> [...]
>også installeret som COM porte, men ethvert forsøg på at bruge disse fra
>Nokia SW fejler. Blue Mananger SW er af ukendt version (fejler hvis jeg
Efter hvad har hørt er det kun Nokia's ejen BT der virker perfekt med
3650'en.

THF
Brøndby
http://home13.inet.tele.dk/thf/