Ang. hp inkjet refill ??
Fra : Peter

Dato : 14-07-03 10:09

Hej.

Jeg har på et tidspunkt købt et refill kit til min HP950 printer....
Nu skulle jeg så til at fylde patronerne igen, men jeg har fået smidt
vejledningerne væk.
Det er noget med at der skal dækkes nogle terminaler på patronerne, når de
lige er fyldt op.
Men hvilke terminaler er det mon lige det drejer sig om ??

Det er både en sort og farve-patronen jeg skal have fyldt.

Jeg vil blive meget glad for lidt hjælp med dette.

Mvh.
Peter

Fra : Leony

Dato : 14-07-03 20:04

"Peter" <pshdo@"fjernes"get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> når de lige er fyldt op.
> Men hvilke terminaler er det mon lige det drejer sig om ??

http://www.hoergren.dk/faq.asp
Er det noget lignende spørgsmål 5?

Der er også et link til vejledninger i venstre side, måske er der noget
du kan bruge der.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Peter

Dato : 14-07-03 23:15

Hej Leony.

Punkt 6, var det der passer med min patron, så det er bare helt fint....
tusind tak for det....
Nu mangler jeg bare en fremgangsmåde til den sorte 45´er patron i
HP950´eren,
men der sidder forbindelserne på samme måde som på farvepatronen,
så det kunne jo være at man skulle prøve samme fremgangsmåde....

Mvh.
Peter

Fra : Leony

Dato : 15-07-03 12:11

> Punkt 6, var det der passer med min patron, så det er bare helt
> fint.... tusind tak for det....

Velbekomme.

> [...]
> men der sidder forbindelserne på samme måde som på farvepatronen,
> så det kunne jo være at man skulle prøve samme fremgangsmåde....

Det ved jeg ikke.
Vejledningerne kom ikke med, da frames ikke bliver vist ved klik på
hoergren.dk, men hvis du gå til deres hovedside kan du finde
vejledningerne, måske er der en du kan bruge.

Det kan jo også være at et af de 1000 andre firmaer, som sælger
refillblæk har noget du kan bruge.
Du kan finde masser af firmaer på edbpriser.dk under tilbehør.