Swiftech MCX462
Fra : H.O.T

Dato : 13-07-03 18:56

Er der nogen der har erfaringere med denne køler, og hvor findes den
billigst *s*

Henrik

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 13-07-03 22:21

H.O.T skrev:

> Er der nogen der har erfaringere med denne køler, og hvor findes den
> billigst *s*

Jeg kender en der har den og er rigtig glad for den, han bruger den med en
12db papst og kan på den måde fint holde en P4 2.4ghz NW kølet.
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Uni Bull

Dato : 27-07-03 23:25

"Peter Sepstrup" <peter@_REMOVE_sepstrupnet.dk> wrote in message
> [...]

Ja - der er muligvis tale om den bedste køleprofil der findes til
almindeligt husbehov....
Den er ganske enkelt fremragende!
Vil du have lav temperatur (for at o/c) smider du en kraftig blæser på.
Vil du have lav støj smider du en langsom/stille blæser på.

Der er vist efterhånden kommet en efterfølger eller to.
Se mit setup på nedenstående link - jeg anvender også MCX!
--
Uni Bull
København K