PC-klub
Fra : Peter Holm

Dato : 13-07-03 07:26

Hejsa,
jeg hørte engang i tv om en pc-klub i århus-vest (brabrand, åbyhøj eller
deromkring) hvor man for beskedne kr. 200 om året kunne være medlem og ved
pc-problemer kunne slæbe sin maskine ned i klubben og få den repareret
gratis. Nogen der ved om noget lignende eksisterer i århus midtby ?

Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : Kristian Andersen \(~

Dato : 13-07-03 23:10

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pc-problemer kunne slæbe sin maskine ned i klubben og få den repareret
> gratis. Nogen der ved om noget lignende eksisterer i århus midtby ?

Prøv at gå ind på DR´s hjemmeside og søg på PC-klub

http://www.dr.dk/drsearch.php?query=PC-klub

Nu skal du nok regne med at det er amatører så det er måske ikke alt de kan
hjælpe med.

--
Kristian

Fra : Peter Holm

Dato : 14-07-03 18:25

Kristian Andersen (kran) wrote:
> "Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har kigget tråden igennem, og umiddelbart ser det ikke ud til at Århus C
byder på en lignende PC-Klub.
Jeg ville elske at være med i sådan en klub. Måske har jeg endda mulighed
for at skaffe meget billige lokaler lige ved Harald Jensens Plads.
Er der interesse i, at jeg undersøger mulighederne?
Tilbagemeldinger fra 10-20 personer er nok nødvendigt hvis jeg skal sætte
kræfter ind på det.

Mvh
Peter

Fra : Kristian Andersen \(~

Dato : 14-07-03 19:50

> [...]
> Er der interesse i, at jeg undersøger mulighederne?
> Tilbagemeldinger fra 10-20 personer er nok nødvendigt hvis jeg skal sætte

Jeg mener nu ellers det var Århus klubben der var i TV, måske ved de hvad
der er blevet af Århus klubben i en af de andre klubber.

--
Kristian

Fra : Peter Holm

Dato : 14-07-03 21:09

> Jeg mener nu ellers det var Århus klubben der var i TV, måske ved de
> hvad der er blevet af Århus klubben i en af de andre klubber.

Jeg tror såmen nok, at klubben ude i århus vest eksisterer endnu - mit ønske
var en klub i Århus C

Mvh
Peter