Telia Taber/aber ?!
Fra : Morten Juel

Dato : 01-04-01 20:19

Hejsa NG

Ok vi ringede ind til telia angående Sikkerheds kode,,, øøhh bøø prøv 14072
sagde manden, men nej så prøv 12345, men nej...
Så gik jeg telia manden på klingen, jeg skal da bruge det til genetablering
af indstillinger.. øøøhhhhh bøøøøøhøhøh så må du ringe igen når kortet er
aktiveret, det har sikkert noget med det at gøre sagde fjolset så !!
Slap af en jerk !

Mvh
Morten

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 05-04-01 19:34

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> af indstillinger.. øøøhhhhh bøøøøøhøhøh så må du ringe igen når kortet er
> aktiveret, det har sikkert noget med det at gøre sagde fjolset så !!

Ja :) Det er sjovt at Telia ikke har deres spørgeskema (i telefonen), hvor
de hører hvordan kunderservice var, mere =P

--
Merry easter from [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

"Mange mennesker bliver angst når de hører at Heinz tomatketchup er en tyk
ketchup. Folk tror at de bliver tykke af det. Sansynligheden for at det sker
er det samme som hvis man spiste en hotdog med løg og der groede løg på
ryggen af en. Heinz tomatketchup - Verdens bedste ketchup!"

Fra : Morten Juel

Dato : 05-04-01 19:53

> Ja :) Det er sjovt at Telia ikke har deres spørgeskema (i telefonen), hvor
> de hører hvordan kunderservice var, mere =P

True

Fra : Lars Christensen

Dato : 05-04-01 20:21

On Thu, 5 Apr 2001 20:33:54 +0200, "[UC]Rapperand =\)"
<smut.med.den@fucking.spam.svin> wrote:

>Ja :) Det er sjovt at Telia ikke har deres spørgeskema (i telefonen), hvor
>de hører hvordan kunderservice var, mere =P

Det passer nu ikke. For et par dage siden da jeg ringede til Telia
blev jeg før jeg kom igennem til kundeservice bedt om at hænge på når
samtalen var færdig

Lars

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 05-04-01 22:14

"Lars Christensen" <hawk@nospamgrin.dk> wrote in message

> Det passer nu ikke. For et par dage siden da jeg ringede til Telia
> blev jeg før jeg kom igennem til kundeservice bedt om at hænge på når
> samtalen var færdig

Okay :) Men det er tydeligt, de fjerner det når der er mega lang ventetid!

Fra : Lars Christensen

Dato : 05-04-01 22:19

On Thu, 5 Apr 2001 23:14:17 +0200, "[UC]Rapperand =\)"

>Okay :) Men det er tydeligt, de fjerner det når der er mega lang ventetid!

Jeg undrede mig også over at jeg kom igennem med det samme *lol*
forrige gang jeg ringede til Telia måtte jeg vente i en halv time
(eller deromkring) den har gang ikke engang 1 minut men så er de jo
også sikre på at få positiv feedback :) men jeg fortalte nu min ærlige
mening :)

Lars