Genstart ved logon
Fra : Søren

Dato : 11-07-03 18:50

Min Fars computer genstarter hver eneste gang han prøver at gå på nettet
eller
starter sin OE.
Når han starter med at logge på kontrollerer den brugernavn og adgangskode,
der går så ca 2-3 sekunder også genstarter den
Jeg har lige installeret Win Xp for at se om det kunne hjælpe men det gjorde
det ikke.

Nogen her der hjælpe med dette meget store problem.

På forhånd tak.
Mvh Søren.

PS. Jeg har X - postet til 3 andre grupper, håber det går dennne ene gang.

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 11-07-03 22:26

Saaledes talte Søren:

>PS. Jeg har X - postet til 3 andre grupper, håber det går dennne ene gang.

Du er off-topic i dk.edb.system og jeg henstiller til at folk der følger op
på Sørens indlæg at de fjerner denne gruppe.

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn Risc PC 600 - StrongARMed

Fra : Jens

Dato : 11-07-03 21:20

"Søren" <xxshtxx@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen her der hjælpe med dette meget store problem.

Forket driver til modemèt, og maskinen står til at genstarte automatisk ved
alvorlige fejl, slå det fra, og find en bedre modemdriver.

Der er ingen grund til at x poste, det er en winmaskine, og et OSproblem.

Især ikke uden fut til en af grupperne.
Øvrige grupper fjernet i dette svar

Mvh Jens