Kan man få et PCI radio kort
Fra : Michael Kristensen

Dato : 11-07-03 01:07

Kan man få et PCI kort med radio. Ved mange TV-kort har radio, men har kun
brug for radio delen og gider derfor ikke betale for tv delen.
Umidbart kan jeg ikke finde noget inde på edbpriser.dk.

Fra : Leony

Dato : 11-07-03 10:42

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan man få et PCI kort med radio. Ved mange TV-kort har radio, men
> har kun brug for radio delen og gider derfor ikke betale for tv delen.
> Umidbart kan jeg ikke finde noget inde på edbpriser.dk.

HVis du er til DAB radio:
http://www.modulartech.com/dsheets/DAB_PCI.htm

http://fr.guillemot.com/brand/gamme/son/mradiofm2000/mradiofm2000.html
Mit franske er ikke hvad det har været, hvis det overhovedet har været,
men det ligner noget du kan bruge.
Jeg ved så ikke om det kan skaffes til Danmark.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-03 12:11

Michael Kristensen skrev:

> Kan man få et PCI kort med radio. Ved mange TV-kort har radio, men
> har kun brug for radio delen og gider derfor ikke betale for tv delen.
> Umidbart kan jeg ikke finde noget inde på edbpriser.dk.

Jeg har et Sandberg Soundextreme FM
og er rigtig godt tilfreds med det.
Det er dog udgået, men hvis du på
nedenstående link ser under [Pris og levering]
vil du se det er på lager hos Sandberg.

http://www.sandberg.it/?prod=135-46

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-03 12:17

Gevaldi skrev:

> [...]
> og er rigtig godt tilfreds med det.
> Det er dog udgået, men hvis du på
> nedenstående link ser under [Pris og levering]

*Rettelse*

Du skal gå ind på linket "Support" og så
under Udgåede producter finder du
Soundextreme FM.