Compaq kabinetter?
Fra : Martin Heller

Dato : 10-07-03 23:47

Er der nogen som ved om det er muligt at købe Compaq's kabinetter
løst eller om det er muligt at købe et kabinet hvori indmaden
fra en Compaq computer passer? Det drejer sig om en Compaq Evo
D500 SFF hvis kabinet desværre ikke længere er så pænt som det
har været.

Fra : Martin Heller

Dato : 10-07-03 23:53

Martin Heller wrote in <bekqh1$1c19$3@news.cybercity.dk>:

> Det drejer sig om en Compaq Evo D500 SFF

Kabinettet ser ud som på billedet på denne side:
<http://hpstore.ht.com.au/scripts/xworks.exe?PART:J5328>

Fra : Henrik Schytte

Dato : 11-07-03 12:28

"Martin Heller" <mr_heller@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra en Compaq computer passer? Det drejer sig om en Compaq Evo
> D500 SFF hvis kabinet desværre ikke længere er så pænt som det

Enhver ordentlig computer leverandør vil kunne skaffe compaq reservedele til
dig - men de er nok ikke så billige, som hvis du finder et brugt kabinet.

Fra : Martin Heller

Dato : 11-07-03 22:26

Henrik Schytte wrote in
<3f0e9ee7$0$32472$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:

> Enhver ordentlig computer leverandør vil kunne skaffe compaq
> reservedele til dig - men de er nok ikke så billige, som hvis
> du finder et brugt kabinet.

Men passer et Compaq bundkort ind i et standard kabinet? Jeg har
ikke noget imod at det ikke er et Compaq kabinet, bare det
passer.

Fra : Henrik Schytte

Dato : 14-07-03 12:37

> Henrik Schytte wrote in

> Men passer et Compaq bundkort ind i et standard kabinet? Jeg har
> ikke noget imod at det ikke er et Compaq kabinet, bare det
> passer.

For at få et svar - er du nødt til at vide om det er et standard ATX
motherboard der er brugt - det kan formentlig, kun Compaq svare dig på

Fra : Martin Heller

Dato : 14-07-03 23:23

Henrik Schytte wrote in
<3f1295ad$0$32479$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:

> For at få et svar - er du nødt til at vide om det er et
> standard ATX motherboard der er brugt - det kan formentlig, kun
> Compaq svare dig på

Jeg har prøvet at sende en mail til både forhandlere og til
Compaq, men har ikke fået svar på det endnu.

Jeg har dog fået af vide at den beskadigede del kan skaffes til
256,25 kr og forhandleren (Data-Rex A/S) har været så venlige at
se om de kunne skaffe delen fra et kabinet fra en computer der
var kaseret af andre årsager. Så det ender nok med at blive det,
som bliver løsningen på mit problem.