MegaWorks 550 vs Z-560 vs Z-680
Fra : Martin Leong

Dato : 09-07-03 16:52

Det er med meget gru jeg oprette denne tråd. Primært fordi jeg udemærket er
klar over at jeg bevæger mig ind på hellig grund. Men desværre ser jeg ikke
andre muligheder da jeg har været over alt i Aalborg omegn for at finde et
sted det er muligt at prøve høre/køre sættene.

Det jeg er interesseret i at vide er primært om det er de 725 spir værd at
gå efter 550'eren i forhold til Z-560. Men også om der er nogen der har hørt
de ovenstående højtalere i forhold til hinanden og kan give et nogen lunde
fagligt bud på om de er deres pris værdig.

For god ordens skyld er priserne pt. følgende:
Z-560: 1785
MW 550: 2510
Z-580: 2919
Der er altså en del forskel på de forskellige sæt, men er ydeevnen også
herefter? (Har en kammerat der har Z-560 og jeg synes de lyder rigtig godt)

Og please! Jeg ved udemærket godt at Logitech styrer for vildt og at
MW 550 holder max...I behøver ikke at minde mig(os) om det igen