Hvor mange watt bruger en CPU?
Fra : Thomas Klosowski

Dato : 09-07-03 08:36

Hejsa

Da jeg gerne vil bygge mig en lille støjsvag og ikke så strømslugende
computer vil jeg meget gerne vide hvad Athlons XP+ processorer bruger af
strøm sammenlignet med Intels P4.

Jeg ville også sætte pris på hvis nogen kunne fortælle mig hvad et GF3 el.
GF4 bruger af strøm.

På forhånd tak

Mvh Thomas

Fra : Nic

Dato : 09-07-03 08:41

http://www.fogh.com/files/CPU%20-%20Power.jpg

Fundet engang på tomshardware.

Fra : Madsen

Dato : 09-07-03 09:14

"Thomas Klosowski" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Da jeg gerne vil bygge mig en lille støjsvag og ikke så strømslugende
> computer vil jeg meget gerne vide hvad Athlons XP+ processorer bruger af
> strøm sammenlignet med Intels P4.

Hvad med en maskine baseret på VIA's 1 GHz CPU ?
Den bruger kun 11 watt, så den kan vel næsten køre med passiv køling.

mvh MM

Fra : Bach|DK|

Dato : 09-07-03 09:26

http://users.erols.com/chare/elec.htm