Den bedste fotoprinter til A3
Fra : Jørn Ibsen

Dato : 08-07-03 21:47

Howdi

Kan nogen anbefale en hammergod fotoprinter, som kan printe i høj
opløsning og til kant på A3? Jeg er efterhånden i tvivl om, hvorvidt det
skal være Canon, Lexmark, Epson eller HP.

For nogen tid siden viste en undersøgelse, at prisen for at printe med
Canon var ca. 30% af prisen for et tilsvarende print med HP. Dette
skyldtes åbenbart en bedre blækøkonomi i Canon samt langt billigere
patroner. Er der nogen, der kender situationen i dag?

Mvh. JIB

Fra : Madsen

Dato : 08-07-03 22:13

Jørn Ibsen skrev:

> Kan nogen anbefale en hammergod fotoprinter, som kan printe i høj
> opløsning og til kant på A3?

Se dit svar i <news:dk.fritid.foto> og læs gerne:
<http://usenet.dk/netikette/crosspost.html>. Der er en meget bedre
måde at sende et indlæg til flere grupper på end blot at sende en
kopi til hver enkelt. :)

Madsen.

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 08-07-03 22:20

<snip>
> Der er en meget bedre
> måde at sende et indlæg til flere grupper på end blot at sende en
> kopi til hver enkelt. :)

En enkelt fejl - og det påtales omgående.

Jeg er helt enig med dig, men havde allerede afsendt mit indlæg til
FOTO, da jeg kom i tanker om at det lige så vel hørte under hardware.

Jeg vil straks gå ud og skyde mig.

Farvel.
JIB

Fra : Madsen

Dato : 09-07-03 00:32

Jørn Ibsen skrev:

> En enkelt fejl - og det påtales omgående.

Det var såmænd bare ment som en hjælp til dig i tilfælde af at du
ikke var klar over det.

> Jeg er helt enig med dig, men havde allerede afsendt mit indlæg til
> FOTO, da jeg kom i tanker om at det lige så vel hørte under hardware.

Fint nok.

> Jeg vil straks gå ud og skyde mig.

Det lyder voldsomt. Jeg troede ikke at det var så svært at tage imod
gode råd.

FUT: dk.admin.netikette.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Madsen.