/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
www.shg.dk - Kundeservice?
Fra : Nic


Dato : 08-07-03 20:17

Hej!

Jeg vil gøre en lang historie meget kort.

Jeg har RMA'et et MS force feedback joystick hos SHG.dk - det er nu over 2 mdr siden, og på trods af 10+ rykkere
får jeg kun svar hver 3. gang, at de jeg skal vente.
Hvad er rimelig ventetid? - Joystick'et er (var) 1 år gammel, og de har under hele forløbet haft samme type på lager for
sølle 450,-

Hvad har jeg af muligheder nu?
--

Med venlig hilsen / Best regards
Nic

(Remove the x from my email adress to reply)



 
 
Stig Mogensen (08-07-2003)
Kommentar
Fra : Stig Mogensen


Dato : 08-07-03 20:37

Nic wrote:

> Hej!
>
> Jeg vil gøre en lang historie meget kort.
>
> Jeg har RMA'et et MS force feedback joystick hos SHG.dk - det er nu over 2
> mdr siden, og på trods af 10+ rykkere får jeg kun svar hver 3. gang, at de
> jeg skal vente. Hvad er rimelig ventetid? - Joystick'et er (var) 1 år
> gammel, og de har under hele forløbet haft samme type på lager for sølle
> 450,-
>
> Hvad har jeg af muligheder nu?

Du kunne jo slå et slag forbi forbrugerrådets udemærkede hjemmeside, på
www.fbr.dk

/Stig
--
* SuSE Linux 8.1 Prof, KDE 3.0.5, GeForce4 TI-4800SE *
* P4S333, P4 1.6ghz NW, 512mb DDR333, 80gb Seagate, 20gb IBM *
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Jimmy (08-07-2003)
Kommentar
Fra : Jimmy


Dato : 08-07-03 20:48


"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in message
news:lMEOa.14895$Kb2.722295@news010.worldonline.dk...
> Hej!
>
> Jeg vil gøre en lang historie meget kort.
>

>
> Hvad har jeg af muligheder nu?

Spørg i dk.forbruger, hvor den slags spørgsmål ofte er oppe.

Mvh
Jimmy



Nic (08-07-2003)
Kommentar
Fra : Nic


Dato : 08-07-03 20:53

> Spørg i dk.forbruger, hvor den slags spørgsmål ofte er oppe.

My bad, tak for tippet.



Thomas Hansen (08-07-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Hansen


Dato : 08-07-03 22:26

On Tue, 8 Jul 2003 21:16:34 +0200, Nic <nifonewsx@tiscali.dk> wrote:

> Hej!
>
> Jeg vil gøre en lang historie meget kort.
>
> Jeg har RMA'et et MS force feedback joystick hos SHG.dk - det er nu over
> 2 mdr siden, og på trods af 10+ rykkere
> får jeg kun svar hver 3. gang, at de jeg skal vente.
> Hvad er rimelig ventetid? - Joystick'et er (var) 1 år gammel, og de har
> under hele forløbet haft samme type på lager for
> sølle 450,-
>
> Hvad har jeg af muligheder nu?
> --
>
> Med venlig hilsen / Best regards
> Nic
>
> (Remove the x from my email adress to reply)
>
>
>

Hej
Jeg har desvære samme dårlige erfaring med SHG. De er rimilig billige og
levere altid deres varer hurtigt. Men de er nogle sløve padder når noget
ikke virker som det skal. Jeg havde 2 PSU'er som var defekte allerede ved
første montering. De udsendte begge en høj hyletone. SHG erkendte med det
samme at de var fejlbehæftet men forlangte at jeg ventede på at de blev
sendt til producenten. Efter lang tid over 1 månede og en del mails frem og
tilbage hvor de sadig ikke kunne give mig et svar på hvornår psuerne ville
være klar. Foreslog jeg at de gave mig 2 løse psuer og at jeg betalte
diferancen imellem de originale og de løse. Det gik de med til efter en del
diskusion. Der efter kunne jeg få de to maskiner ud af døren som eller s
havde stået på mit gulv i en månede.

/Thomas

Martin T. (09-07-2003)
Kommentar
Fra : Martin T.


Dato : 09-07-03 01:02

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in message
news:lMEOa.14895$Kb2.722295@news010.worldonline.dk...
> Hej!
>
> Jeg vil gøre en lang historie meget kort.
>
> Jeg har RMA'et et MS force feedback joystick hos SHG.dk - det er nu over 2
mdr siden, og på trods af 10+ rykkere
> får jeg kun svar hver 3. gang, at de jeg skal vente.
> Hvad er rimelig ventetid? - Joystick'et er (var) 1 år gammel, og de har
under hele forløbet haft samme type på lager for
> sølle 450,-
>

Kan ikke bidrage så meget i lige præcis din sag, men jeg har derimod haft
gode erfaringer med Shg's kundeservice.

Mit 1 mdr. gamle Tyan Tachyon G9500 Pro grafikkort havde defekt TV-out.

Dag 1: Oprettede RMA sag og sendte kortet tilbage.
Dag 2: Shg.dk havde modtaget kortet og testet det positivt for fejl og
sendte et nyt afsted.
Dag 3: Jeg modtog det nye kort.

Det var sku hurtig service.

Mvh. Martin T.



Peter T (09-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter T


Dato : 09-07-03 02:31

Jeg har kun positive oplevelser med shg. en af mange er et P4S8X som absolut
ikke ville spille ordentligt i min maskine. Ringede og snakkede med en
teknikker om jeg kunne bytte det til et P4PE. Ingen prob. Oprettede en RMA
sag tirsdag kl 14, sendte boardet tirsdag kl 16. Havde det nye P4PE torsdag
kl 10.

Det go værksteds humor.

Peter



Zulfqar Ali (10-07-2003)
Kommentar
Fra : Zulfqar Ali


Dato : 10-07-03 02:10

Jeg har ingen respekt for dem overhovedet!

Deres strategi er åbenbart, at være imødekommende for en potentiel
(stor)kunde kombineret med en følelse af høj serveice for den enkelte i
starten.

Senere da de blev et veletableret samt anset data-firma "glemte" de åbenbart
hvad der var årsag deres popularitet og ignorede mange "ubetydelige" eller
"problematiske kunder i deres rus over succes'en som førte dem til tops
blandt sværvægterne i detail-handelen indenfor data.

Jeg har oplevet en tiltagende arrogance hos shg's folk, hovedsageligt
sælgere.

Jeg har sågar oplevet, at deres chef bandede i en mail til mig - hvilket -
uanset årsagen - ikke burde lade sig gøre for et firma med som shg. Grunden
var en tvist pga. af en aftale indgået mundligt mellem en sælger og mig, som
shg overhovedet ikke vedkende sig. De begrundede det blandt andet med, at
den pågældende medarbejder ikke arb. der mere - jeg mistænker dem for
direkte at lyve og bruge dét argument for at få ret i striden mellem os.

Nå,men jeg handler der ikke mere. Slet ikke efter sidste gang hvor jeg
oplevde uhørt kritisable forretningsmetoder.

Jeg tror, at jeg siden 1998/1999 samlet har købt for omkring 190.000 til
familie/venner som skulle ha' ny PC.

Fremover er der heldigvis andre forhandlere end lige shg........


...............forresten så sendte jeg en helt ny AMD-CPU retur til dem -
sidste efterår - som lige fra modtagelsen var defekt.

Jeg kiggede på den med en stor lup med en ven og kunne ikke se nogen fysisk
skade på selve coren.

Efter, at den havde oppe at vende i deres RMA-cirkus - den havde væk for dem
indtil jeg kontaktede dem - fik jeg den omsider tilbage med en defekt core .
Dét var ligesom dråben der fik det hele til, at flyde over.......


Til vores store forbitrelse ærgrede vi inderligt over, at vi ikke fik taget
et billede af CPU'en inden vi sendte den retur

DERFOR, prøv om mulig, at tage nogle billeder af RMA-varer inden I sender
dem ind til shg. Man ved aldrig hva' de kan finde på af undskyldninger for
at undgå en kundes gode ret til garanti på købte varer hos dem

Mvh

Ali



"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:lMEOa.14895$Kb2.722295@news010.worldonline.dk...
> Hej!
>
> Jeg vil gøre en lang historie meget kort.
>
> Jeg har RMA'et et MS force feedback joystick hos SHG.dk - det er nu over 2
mdr siden, og på trods af 10+ rykkere
> får jeg kun svar hver 3. gang, at de jeg skal vente.
> Hvad er rimelig ventetid? - Joystick'et er (var) 1 år gammel, og de har
under hele forløbet haft samme type på lager for
> sølle 450,-
>
> Hvad har jeg af muligheder nu?
> --
>
> Med venlig hilsen / Best regards
> Nic
>
> (Remove the x from my email adress to reply)
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408893
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste