Boot-disk til NTFS
Fra : Jasper Norman

Dato : 07-07-03 20:19

Hej.

Jeg kører WinXP, og har en del problemet med at få opdateret min BIOS. jeg
har endelig fået et nyt diskette-drev, så dén side af sagen er løst.

Men problemet er, at booter jeg fra floppy, kan jeg ikke få adgang til mine
drev, da de alle er formatteret til NTFS. Jeg har prøvet mange forsk.
boot-disketter fra www.bootdisk.com men intet har indtil nu fungeret.

Hvad f.. gør jeg?

/Jasper

Fra : BorreBoy

Dato : 07-07-03 20:23

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mine
> drev, da de alle er formatteret til NTFS. Jeg har prøvet mange forsk.

Lig BIOS'en ned på disketten....?

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 07-07-03 20:24

Brug en Win98 boot-disk og placer din bios opdatering på disketten - det virker ved jeg af erfaring.

Fra : Jasper Norman

Dato : 07-07-03 22:44

For fanden hvor er jeg dum!! Selvfølgelig skal jeg da bare kopiere
BIOS-updaten over på floppy. Tak for Jeres hjælp til at jeg kunne opdage min
stupiditet hehe

/Jasper

Fra : Henning

Dato : 07-07-03 20:42