Hvilken MP3 afspiller/USB drev skal man væ~
Fra : John Doe

Dato : 07-07-03 18:25

Halløj

Jeg har fået kig på mulighederne for at kombinere en MP3 afspiller med en
USB pen. Men hvad i al verden skal man vælge?

De krav jeg har til den er:
Minimum 128MB, men gerne mere.
Naturligvis både MP3 afspiller og USB drev
Lille, så jeg kan bruge den under løbeturene.
Stabil i drift
God batteriøkonomi (indenfor rimelighedens grænser)
Let at betjene, så kæresten også kan bruge den.
Pris: omkring 2000,-

Hvad skal jeg vælge?

John

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 07-07-03 18:37

Jeg har selv en Creative MuVo i 64 MB udgaven, den vil jeg helt klart
anbefale dig i 128 mb udgaven:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1604707899
De krav jeg har til den er:
Minimum 128MB, men gerne mere. CHECK
Naturligvis både MP3 afspiller og USB drev CHECK
Lille, så jeg kan bruge den under løbeturene.Size: 73 x 35 x 16mm
Weight: 28g. CHECK
Stabil i drift CHECK, har selv brugt den til løb uden problemer overhovedet
God batteriøkonomi (indenfor rimelighedens grænser) CHECK 12 timer på et
enkelt AAA batteri
Let at betjene, så kæresten også kan bruge den. CHECK ingen overflødige
knapper
Pris: omkring 2000,- MINUS, den koster kun det halve

Mvh.
Christian

Fra : /Ole

Dato : 07-07-03 19:03

½øjs@ John.

Min 1. anbefaling er, at kæresten ikke læser dit indlæg *g*

Ellers gi'r jeg Christian ret i MuVo'en.
Jeg har selv haft en magen til, og i sidste nye nummer af Privat Computer er
der en test af 14 forskellige "usb nøgleringe" og der var 2 med MP3
afspillere, og de anbefaler klart MuVo'en, selvom den er lidt langsom til at
håndtere dataer i forhold til de hurtigste.

Den koster 1495.-

/Ole