PIII EB i et Asus P3B-f
Fra : Nikolas \(2200\)

Dato : 07-07-03 13:28

Hej.
Jeg har en 1000 Mzh PIII EB

Men jeg kan kun køre 750 Mhz.
Sætter jeg den til 133 Mhz går systemet ned.
Den starter hele tiden med en fejl i biosen.

Bundkort Asus P3B-F rev 1.01
Min bios er 1006 den nyeste.
Den køre pt.
100 Mhz fsh
Med 1,75 V

Hvad kan der være galt. ?
Jeg har hørt om andre der har kørt med en 1000 mhz PIII EB i dette kort

Nikolas

Fra : Aragorn23

Dato : 07-07-03 18:15

ER ramne 133???

--
Mød mig på www.pcsalg.webbyen.dk

Fra : Nikolas

Dato : 07-07-03 18:31

"Aragorn23" <aragorn23@mail.dk> skrev i en meddelelse
> ER ramne 133???

det er pc 133 ram.
Grafik kortet er et geforce 2 pro.

Sætter jeg den til 133 fsh.
Starter computeren finder grafikkortet, tæller ramene.
skriver så (noget ligende) at der er en hardware fejl, tryk f1 for forsæt
eller delete for opsætning.

-Nikolas

Fra : Michael Thomsen

Dato : 08-07-03 13:45

Hej

Jeg havde samme problem med min engang.. Prøv en Bios opdatering af boardet,
det hjælper!

Fra : Nikolas \(2200\)

Dato : 09-07-03 08:08

Jeg har Bios 1006, det er den nyeste ikke beta
-Nikolas