Hvor meget kan man ændre på en "færdig" mæ~
Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 07-07-03 02:50

Som fx den Mycom 2,2 GHZ computer, som kan købes i Bilka for 4000 kr. i
denne uge? (Specifikationer kan ses i Bilkas tilbudsavis, som formentlig
snart bliver lagt op på Bilka.dk.)

Kan man skifte indstikskort, køler osv. ud og opgradere processoren, eller
sidder det hele "fast"?

Er der i øvrigt nogen, der har erfaringer med Mycom, som de vil dele?

Lars

Fra : Holger

Dato : 07-07-03 08:10

Du kan sikkert ændre "alt". Jeg købte engang en Mycom (udmærket maskine) i
Bilka, og der sad et "segl" (klistermærke med god lim), så kabinettet ikke
kunne åbnes uden at mærket blev brudt.

Til min Mycom medfulgte i øvrigt en lille æske med dokumentation til MB osv.
Det så faktisk pænt ud

Som jeg husker det, har Mycom (hvem det så end en) en udmærket, dansk
supportside.

Bilka sagde, at det var OK, at jeg selv satte et netkort i. Om den
forklaring holdt, hvis maskinen skulle have været til reparation, ved jeg
ikke; men det blev heller ikke aktuelt.

Jeg vil ikke være bange for at købe en Mycom igen. Bilka er næppe lukket om
1 eller 23 måneder.

v.h.

"Lars Rosenmeier" <lroffentligNNOSSPPAMMMM@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:beajq5$1lv6$1@news.cybercity.dk...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-07-03 16:04

"Holger" <Holger@d.y> wrote in message

> [...]
>
> Bilka sagde, at det var OK, at jeg selv satte et netkort i. Om den
> forklaring holdt, hvis maskinen skulle have været til reparation, ved jeg

Jeg har også købt en Mycom i bilka for langt tid siden... En k6-2 400Mhz
Der var også et klistermærke, som ikke måtte brydes... Jeg satte netkort i
maskinen og fjernede klistermærket med sprit eller noget andet.... Da så
cd-rom drevet ikke virkede mere, afleverede jeg den hos bilka.. og jeg fik
den tilbage... Det tog dog "lige" 3 uger for dem at sætte et nyt cd-rom drev
i.... voldsomt langt tid, og det gad jeg godtnok ikke vente på idag... og
samtidigt med det, sagde de at de ikke havde fået maskinen, selvom jeg havde
snakket med dem over telefonen at den var kommet... Meen efter at hævet
stemmen, fandt de alligevel maskinen.. Magen til makværk ved at vente 3
uger, og derefter hente den igen ved at køre 40km efter den

Fra : Sander

Dato : 07-07-03 18:40

Hvis du går i bilka og finder typenummeret
på putteren, kan du på Mycoms hjemmeside
finde en deltaljeret liste over hvilke komponenter
der er i maskinen.
Sander.

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 07-07-03 23:49