Strømforsyning leverer 12.9v
Fra : Michael M Nielsen

Dato : 06-07-03 22:21

Hej!

Er det et problem at min strømforsyning leverer 12.9v istedet for 12.v?

Jeg har en Vcore på 1.8v på en Athlon 1700+, er det ikke lige i overkanten?

-michael

Fra : Peter Martinsen

Dato : 06-07-03 22:34

NEJ

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 07-07-03 08:57

Michael M Nielsen wrote:

> Er det et problem at min strømforsyning leverer 12.9v istedet for 12.v?

Både og - det vil givetvis sænke levetiden for nogle komponenter, men
hvor meget er ikke til at sige.

> Jeg har en Vcore på 1.8v på en Athlon 1700+, er det ikke lige i overkanten?

Hvis det er en Palomino - nej.

Hvis det er en T-Bred - jo.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 07-07-03 11:16

On Mon, 07 Jul 2003 09:57:09 +0200, "Jens C. Hansen [Odense]"
<greylion@gmx.net> wrote:

>Både og - det vil givetvis sænke levetiden for nogle komponenter, men
>hvor meget er ikke til at sige.

>Hvis det er en Palomino - nej.
>
>Hvis det er en T-Bred - jo.

Jeg har så 1,776 i Vcore på min Thunderbird 1400-C
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 07-07-03 11:33

Thunderbird[7100] wrote:

> Jeg har så 1,776 i Vcore på min Thunderbird 1400-C

1700+ kan kun være Palomino eller T-Bred, men hvis jeg lige udvider
"tabellen" til at omfatte den:

Hvis det er en T-Bird - nej.
Hvis det er en Palomino - nej.
Hvis det er en T-Bred - jo.

Fra : Michael M Nielsen

Dato : 07-07-03 16:55

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> wrote in message
> Thunderbird[7100] wrote:
> 1700+ kan kun være Palomino eller T-Bred, men hvis jeg lige udvider
> "tabellen" til at omfatte den:
>
> Hvis det er en T-Bird - nej.
> Hvis det er en Palomino - nej.
> Hvis det er en T-Bred - jo.

Jeg har en af de gamle - Athlon XP - det må så være en T-bird

Mit system er bare hamrende ustabilt lige nu - går totalt i sort, men det er
vist grafikkortet