Cordless mouseman wheel fra Logitech - dri~
Fra : Ole O

Dato : 06-07-03 14:39

Jeg har en mus, som når jeg henter den nyeste driver, ikke udnytter den
"fjerde" knap på siden af musen til tommelfingeren. Skulle der være en der
har en ældre driver (der stadig understøtter XP) end mouseware 9.75/9.76 som
kunne lokkes til at poste den dk.binaer???

Musen er købt som en del af et sæt "Cordless desktop pro" (kend den på
"knækket")

Hvad kan man lære af dette - Det er ikke altid en fordel at hente nyeste
driver, især hvis du ikke har backup af den gamle driver!!!

Ole O

Fra : Ole O

Dato : 06-07-03 14:53

.. Skulle der være en der
> har en ældre driver (der stadig understøtter XP) end mouseware 9.75/9.76
som
> kunne lokkes til at poste den dk.binaer???

Glem det... Jeg fandt ud af, at hvis jeg tilsluttede den igen så virkede det
og den fandt min mus med alle dens knapper!!!

Ole O

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 06-07-03 15:28

Ole O wrote:
> Glem det... Jeg fandt ud af, at hvis jeg tilsluttede den igen så
> virkede det og den fandt min mus med alle dens knapper!!!

Det burde den nu også - jeg kører med samme mus med MW 9.76...

--
Martin K