Gode computerhøjtalere?
Fra : Ole Thomsen

Dato : 05-07-03 14:29

Hej
Er der nogen der kender til nogle rigtig gode
computerhøjtalere til ca. 500,-
Man må gerne kunne plugge høretelefoner på.

Mvh Ole

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-07-03 17:09

Ole Thomsen skrev:

> Hej
> Er der nogen der kender til nogle rigtig gode
> computerhøjtalere til ca. 500,-
> Man må gerne kunne plugge høretelefoner på.

De her er de bedste jeg har haft i den prisklasse. God bas og klar lyd. Og
der er tilslutning for høretelefoner.

http://www.nemdirect.dk/product.asp?sku=6870426

Karsten Jensen

Ved svar pr. mail, fjern "et"

Fra : Ole Thomsen

Dato : 05-07-03 21:57

Tak for tippet.
Håber også de er OK uden subwoffer.
Udstyret skal være lidt mobilt.

Mvh
Ole

Fra : Edmund

Dato : 05-07-03 23:25

Ole Thomsen wrote:
> Tak for tippet.
> Håber også de er OK uden subwoffer.
> Udstyret skal være lidt mobilt.

Mon det er en god ide, satelitterne dækker kun mellemtone- og
diskantområderne
Var det så ikke bedre at købe 2 højtalere med indbygget bas.

--
Mvh Edmund