samling af PC/stumper (pris)
Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 05-07-03 09:53

Nu kan man enten vælge at købe en HEL samlet PC eller bulet vare(findes på
EDBPRISER)

MEN
hvis man nu heller vil have en anden kombination ..... hvad skal de
forskellige forretninger så have, jeg kan sku ikke finde det på deres hjemme
sider.

Grunden er at hvis jeg vælger en AMD XP CPU så anbefales det at man får den
samlet .... og så kan de lige så godt skure resten sammen
Hvad plejede det at koste .... er det så dyrt at jeg kan lave en Inten Pc
til samme pris.
Jeg har rodet MEGET med PC indmad men CPU roder man jo ikke SÅ tit med

Er du forhandler er du velkommen til at skrive et tilbud direkte til mig
..... men jeg bygger først en PC til aug !

Mojne Der Fra Kai
WWW.ABOU.DK

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 05-07-03 10:30

"Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk> wrote in

> MEN
> hvis man nu heller vil have en anden kombination ..... hvad skal de
> forskellige forretninger så have, jeg kan sku ikke finde det på deres
> hjemme sider.

Hos mange forhandlere kan du konfigurere din PC fra bunden og få det
præcist som du vil ha' det.

> Grunden er at hvis jeg vælger en AMD XP CPU så anbefales det at man
> får den
> samlet .... og så kan de lige så godt skure resten sammen

Eneste "problem" er vel at få sat køleprofilen og blæseren rigtigt på
uden at knække CPU kernen.

F.eks. koster det 450,- inkl. moms hos http://www.shg.dk/

--
Kasper Damkjær