Hvilken Scanner?
Fra : ta

Dato : 04-07-03 16:22

Hej

Jeg er på udkig efter en scanner til ca. 1500 kr.

Jeg lægger vægt på kvalitet, høj opløsning og hurtighed, samt at den gerne
må kunne scanne dias/negativer.

Jeg har kig på Canon 5000F og Epson 1660.

Kan nogen sige for eller imod nogen af disse?

Mvh.

TA

Fra : René Jensen

Dato : 04-07-03 19:03

ta wrote:
> må kunne scanne dias/negativer.

Da jeg læste det, så tænkte jeg på følgende nyhedsgruppe, ikke fordi
indlægget er fejlposteret eller noget, men lige præcis den egenskab, der
tror jeg at folkene derinde har mere kompetence til at give en
ordentligt bud:

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Anders pedersen

Dato : 04-07-03 19:13

Fri, 04 Jul 2003 20:02:36 +0200, René Jensen <not4u2know@privacy.org>
skrev:

> [...]
> tror jeg at folkene derinde har mere kompetence til at give en ordentligt

Såvidt jeg ved er en scanner hardware også den skal kunne scanne dias 0g
negativer.

Jeg kan anbefabe hp.
tjek www.edbpriser.dk for mere information
eller hp.dk