V: Computer
Fra : Jonas Levring

Dato : 04-07-03 14:02

Hejsa

Hvad kan man få for sådan en fætter her:

Noisecontrol BIG-ATX med 350W noisecontrol-strømforsyning. Der er monteret
dæmpningsmåtter samt gummifod.
Motherboard: ASUS A7M266
(http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=A7M266&langs=01)
CPU: Athlon Thunderbird 1.333 Ghz (266 FSB)
RAM: 512MB DDR PC266
GFX-kort: Asus V7700Deluxe GTS 32MB ram
SCSI controller: Adaptec AHA-39160 U160
SCSI Disk: Maxtor Atlas 10.000 rpm - 36,7GB - 68pin
Incl. SCSI kabler (68pin og 80pin).
Netkort: Indet Etherned Express PRO 100

/Jonas Levring

Fra : Finn Andersen

Dato : 04-07-03 15:36

"Jonas Levring" <jonas@slet_dette_levring.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvad kan man få for sådan en fætter her:

1.000,- kr. max

Mvh Finn

Fra : Henning

Dato : 04-07-03 15:45

On Fri, 4 Jul 2003 16:36:08 +0200, "Finn Andersen" <info@fk-tech.dk>
wrote:

>"Jonas Levring" <jonas@slet_dette_levring.dk> skrev i en meddelelse

>1.000,- kr. max

Naa - der er trods alt en 36G SCSI-disk og U160-controller. Det alene
løber op i et par tusinde.
Dertil kabinettet - 3.000,- ialt?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Finn Andersen

Dato : 04-07-03 16:01

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Naa - der er trods alt en 36G SCSI-disk og U160-controller. Det alene
> løber op i et par tusinde.
> Dertil kabinettet - 3.000,- ialt?

Ja, som nyt, men bestemt ikke som brugt.

Finn

Fra : Peter Pan

Dato : 04-07-03 16:40

"Finn Andersen" <info@fk-tech.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Scsi controllere, 39160 er en 2 kanalers controller...den alene skulle kunne
indbringe ca. 1000-1500 kroner.

Bundkortet kan snuppe alle XP processorer med 266 FSB, så med en billig
processor opgradering og et nyt grafikkort vil det være en kick-ass maskine.
Og lyddæmpet endda! Jeg vil nok sige 3-4000 kroner for det hele samlet (men
kun hvis der er floppy+cdrom med også, så den er køreklar)

Mvh
Anders

Fra : N/A

Dato : 05-07-03 10:31

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-07-03 10:31

In dk.edb.hardware, MaRk <m-jons@mail.dkFJERN> says...
> Vil du sælge stømforsygningen for sig selv, evt. med en anden
> strømforsygning i bytte +penge?

Hvis han vil, så skal det foregå via en markedsgruppe. Denne gruppe er
ikke til køb og salg af effekter. Du har været på Usenet længe nok til
at vide det.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : MaRk

Dato : 05-07-03 13:50

> Hvis han vil, så skal det foregå via en markedsgruppe. Denne gruppe er
> ikke til køb og salg af effekter. Du har været på Usenet længe nok til
> at vide det.

Yeps sorry...
Tænkte ikke lige over det...