Liste over måder at dræbe sin pc på
Fra : Martin Johansson

Dato : 04-07-03 13:01

Faldt lige over denne liste

Den er nu ganske sjov.

Top 9Ways to Kill Your PC

9. Buy an IBM hard drive
8. Install Windows ME
7. Follow Sean Sinha's PC tips
6. One Word: Sledgehammer
5. Show your friends the cool spark your CMOS battery makes when you short
it.
4. Buy an ECS mobo, it will most likely be dead before you install it.
3. Put a PCI card in the CNR slot and watch the sparks fly.
2. Hotswapping USB devices is fine, hotswapping PCI cards isn't.
1. Use an Enermax PSU, it will surely kill all of your parts.

Den er nuppet fra:
http://www.ochardware.com/articles/topten2/topnine.html

Fra : Gismo

Dato : 04-07-03 14:14

"Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> skrev i en
meddelelse news:3f056c92$0$76048$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Faldt lige over denne liste
>
> Den er nu ganske sjov.
>
> Top 9Ways to Kill Your PC

10 - vask den med cola

Gismo

Fra : Das Devil :\)

Dato : 04-07-03 14:46

11-> Brug Sennep som kølepasta

--
Husk at fjerne Giraffen i min mail :)

Fra : Gismo

Dato : 04-07-03 15:58

"Das Devil :)" <kongen@GIRAFudnytmig.nu> skrev i en meddelelse
> 11-> Brug Sennep som kølepasta

Er ikke realistisk ... Har da enkelte gange kommet til at vaske mit keyboard
med cola ... har deti kke godt af i længden. Kom også til at gøre det på min
blærbare - godt garentien dækkede ;)

Gismo

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 04-07-03 19:49

12 - Eddikesyre.

Jeg skulle hjælpe en ven med at sætte en Zalman køleprofil på hans
Northbridge.
Jeg bad om noget rensebenzin til at fjerne rester af kølepasta (fra den
hidsige lille blæser+profil der var på bundkortet).
Han tager forkert og rækker mig en dunk 32% eddikesyre..

(jeg lægger heldigvis mærke til lugten da jeg hælder noget på et stykke
køkkenrulle)

Fra : JS

Dato : 04-07-03 15:07

> [...]
> Faldt lige over denne liste
>
> Den er nu ganske sjov.
> 1. Use an Enermax PSU, it will surely kill all of your parts.

Hvad er der galt med dem?
Har vedkommende blot haft en uheldig oplevelse eller er det en generel
holdning?

Fra : Leony

Dato : 04-07-03 15:56

"JS" <js_591@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har vedkommende blot haft en uheldig oplevelse eller er det en generel
> holdning?

Tror det er et enkeltstående tilfælde.
Der kan jo værre mange skjulte motiver til forfatterens holdning.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jonny Jensen

Dato : 05-07-03 01:34

> Hvad er der galt med dem?
> Har vedkommende blot haft en uheldig oplevelse eller er det en generel
> holdning?

Undrede jeg mig så også lige over... Har 2 af slagsen, en 430 watts (knap 2
år) og en 550 watts (knap 1½ år), og begge kører da som en drøm. Ikke
verdens MEST støjsvage, men absolut heller ikke larmende, og stabile volts
og evne til at trække _ALT_ jeg smider på dem... Klager bestemt ikke...

Jonny.

Fra : René Jensen

Dato : 04-07-03 19:08

Martin Johansson wrote:
> [...]
> 2. Hotswapping USB devices is fine, hotswapping PCI cards isn't.
> 1. Use an Enermax PSU, it will surely kill all of your parts.

Hvad med den her, den burde da være en af de ultimative måder at få
gjort mest skade:

100m ledning sat til ens computer, og droppe den fra 4. etage, imens den
kører scandisk og uden CPU køler. Så skulle den vidst være godt på vej
til computernes Elysium :)

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Aragorn23

Dato : 06-07-03 18:01

La nu vær, den bedste må være: Køb af ECS kort med 2*512SD RAM