HP LaserJet 2100 - antal print ?
Fra : Kostas

Dato : 04-07-03 07:28

Hvordan kan man se på sådan en fyr hvor mange print den har taget ?

mvh

Kostas
email@supertips.dk

Fra : Holger

Dato : 04-07-03 08:12

Man kan på de fleste andre HP laserprintere, så sikkert også denne. Prøv
brugervejledningen.

Fra : Kostas

Dato : 04-07-03 09:02

"Holger" <Holger@d.y> wrote in news:3f0528e9$1$13223
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Man kan på de fleste andre HP laserprintere, så sikkert også denne. Prøv
> brugervejledningen.
>

> "Kostas" <næppe@jeppe.com> skrev i en meddelelse

he he - hvis alt andet glipper så læs brugsanvisningen - det står endda på
min dør. Men den kan jeg naturligvis ikke lige finde...

mvh

Kostas

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 04-07-03 09:05

Når printeren er online, hold den lille knap nede mens du trykker en gang på
den store. (der er kun de to knapper...)

Mvh. Brian

Fra : Kostas

Dato : 04-07-03 09:50

"Brian Bilenberg" <news@bilenberg(remove).dk> wrote in

> Når printeren er online, hold den lille knap nede mens du trykker en
> gang på den store. (der er kun de to knapper...)
>
> Mvh. Brian
>
> "Kostas" <næppe@jeppe.com> wrote in message

lækkert tak!

mvh