Bedste bud på en server?
Fra : Gork

Dato : 03-07-03 20:03

har fået lov til at stille en server op hos en ven jeg har i sverige der har
BBB. den skal være hurtig og stabil og bruges som server for et spil der
hedder Vietcong .
skal køre med win2000 server. kan det svare sig med dual processor? hvor
mange ram? hdd?

den skal også være til at betale... regner med omkring 5000 kr uden skærm..

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 04-07-03 02:20

"Gork" <gork89_REMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> skal køre med win2000 server.

Så er dit budget på kr. 5000,- allerede overskredet.....

/Tobias

Fra : Gork

Dato : 04-07-03 09:19

Jeg har programmet ..... på magisk vis

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 04-07-03 09:23

Gork wrote:
> Jeg har programmet ..... på magisk vis

har du også et bundkort til dual processor, fandt et par på edbpriser.dk til
>4000,-
det kræver vist magi.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 04-07-03 20:36

http://www.demoshop.dk/page70.htm

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-07-03 10:26

In dk.edb.hardware, Gork <gork89_REMOVE@hotmail.com> says...
> skal køre med win2000 server. kan det svare sig med dual processor? hvor
> mange ram? hdd?

Det ved de i dk.edb.hardware.server

--
Med venlig hilsen/best regards