Køler til VIA VT8366
Fra : DA

Dato : 03-07-03 01:59

Hej Gruppe

Er der nogen der kan anbefale en god køler til en :
VIA VT8366 Chip

Min computer er en
AMD Athlon 1800+
med et AD72-SN Bundkort.

På forhånd tak.

D.A.

Fra : Leony

Dato : 03-07-03 12:50

"DA" <dyrand@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan anbefale en god køler til en :
> VIA VT8366 Chip

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=458
I følge Zalman's oplysninger skulle den kunne bruges til alle chipset.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : DA

Dato : 03-07-03 13:03

Hej Leony

>Undskyld, det var noget sludder jeg spurgte om!.
Det var en BLÆSER til at sætte på køleren.
der sidder køler på i forvejen, blæseren er bare brændt af.
Men, Tak for svaret

mvh D.A.

Fra : Leony

Dato : 04-07-03 10:03

> Undskyld, det var noget sludder jeg spurgte om!.

Det er helt i orden.

> Det var en BLÆSER til at sætte på køleren.
> der sidder køler på i forvejen, blæseren er bare brændt af.

Har lige tjekket hurtigt via Google hvordan dit board ser ud.
Umiddelbart ligner det en standard 40mm blæser der sidder på, dem har
Studiedata, de kan sikkert også købes i din lokale
computer/elektronikforretning (ved ikke hvor du bor).
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=477&page=1

Ved ikke lige hvor varmt det chipset bliver, men det er jo ikke sikkert
du behøver en blæser?
Synes dog svagt at jeg kan huske at en del VIA chipsets bliver meget
lune.

Fra : DA

Dato : 04-07-03 13:09

Hej Leony

Jamen, det er sådan én jeg skal bruge.

Maskinen har været brugt til at køre SETI,
så den blæser har ikke virket i et stykke tid.
Compen køre umiddelbart upåklageligt selvom blæseren er ude af funktion
men for at være på den sikre side vælger jeg at købe en alligevel.

Mange tak for dit svar og tiden du brugte på at finde blæseren.

Med venlig hilsen
D.A.

Ps: Hvad skrev du i søgelinien på Google?.

Fra : Leony

Dato : 04-07-03 15:52

> [...]
> Compen køre umiddelbart upåklageligt selvom blæseren er ude af
> funktion men for at være på den sikre side vælger jeg at købe en

Hvis den virker upåklageligt har du mulighed for at spare penge og få
mindre støj, men det er selvfølgelig dit eget valg.
God blæserjagt.

> Mange tak for dit svar og tiden du brugte på at finde blæseren.

Velbekomme.

> Ps: Hvad skrev du i søgelinien på Google?.

AD72-SN
4. hit