Scanner
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 02-07-03 12:21

Jeg ved ikke om det her er rette gruppe, men jeg prøver. Kan en hp scanjet
3530c ikke scanne tekst? Når jeg prøver ser det rigtigt ud, men udskrifterne
er helt forkerte. 20% af siden kommer til at fylde et helt A4 ark. Hvad kan
jeg gøre?

Når jeg scanner billeder sker det samme, men da kan et
billedbehandlingsprogram løse det. Jeg vil gerne kunne scanne et a4 ark ind,
og printe det ud som Aa4.

Kennet

Fra : Madsen

Dato : 02-07-03 12:52

"Pernille og Kennet Föh" <anonymos@noplace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når jeg scanner billeder sker det samme, men da kan et
> billedbehandlingsprogram løse det. Jeg vil gerne kunne scanne et a4 ark

Scan ind i en lavere opløsning, eller brug "fit to page" når du printer det
ud.