Modtager til mus...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 01-07-03 13:45

Hej

Jeg har lige fået mig en Logitech MX700 mus, og i forvejen har jeg et
trådløst keyboard+mus, hvor de går på samme modtager, og så er problemet at
jeg ikke kan bruge den gamle mus - en Cordless Mouseman Wheel - til en anden
PC da jeg mangler en modtager til den.

Så er mit spørgmål, hvor kan jeg købe en løs modtager, jeg synes ikke jeg
kunne finde noget på nettet ?

Mange tak på forhånd

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Jasko

Dato : 01-07-03 19:52

> [...]
at
> jeg ikke kan bruge den gamle mus - en Cordless Mouseman Wheel - til en

Kan du ikke bruge den nye modtager sammen med den gamle mus og så bruge
mx700 på din gamle modtager?

--
Jasko

Fra : Christopher Tracy

Dato : 02-07-03 13:14

Hej

> Kan du ikke bruge den nye modtager sammen med den gamle mus og så
> bruge mx700 på din gamle modtager?

Nej det kan jeg desværre ikke, da (så vidt jeg lige har kunnet finde ud af,
er to forskellige måder de forbinder på) og så fungerer modtageren til MX700
også som oplader.

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==