Notebook strømforsyning
Fra : Dan Andersen

Dato : 01-07-03 13:41

Min strømforsyning til min notebook WEB TECH virker ikke. Den leverer 20V og
3 A.. Er der nogen, der ved hvor man evt. kan få fat i en sådan - gerne
uoriginal..
Jeg har åbnet den og det er ikke sikringen, men en fejl på
kortet/komponenterne. Kolde lodninger har jeg også ledt efter, men hunden
ligger ikke der
--
Med venlig hilsen, Dan Andersen - www.dbamott.dk - www.oscar4sale.dk -
www.bastetogbundet.dk - www.cafezugarbaby.dk - www.regnvand.dk -

Fra : Morten L.

Dato : 02-07-03 15:08

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har åbnet den og det er ikke sikringen, men en fejl på
> kortet/komponenterne. Kolde lodninger har jeg også ledt efter, men hunden

Se evt. efter gamle IBM eller Compaq PSU'er de plejer at give 18V - og det
er sikkert rigeligt fint til din webtech
/Morten