Tastatur
Fra : Preben

Dato : 30-06-03 23:12

Hej

Jeg søger et tastatur som har taster ligesom en bærbar computer har det.

Har søgt i lang tid, for at finde "det perfekte" keyboard, men endnu er
det ikke lykkes. Det tætteste jeg er kommet er et Fujitsu Siemens KBPC
P2 keyboard, men dette er ikke fint nok endnu.

Er der nogen der kender til et tastatur, hvor tasterne er ligeså
fintfølende som på en bærbar og har ligeså flade taster.

Mvh / Preben

--
If your Dell laptop is unstable, try change the power supply - it works!

Fra : JSM

Dato : 01-07-03 11:32

"Preben" <64bit@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg søger et tastatur som har taster ligesom en bærbar computer har det.

Lenco lavede for et års tiden et trådløst keyboard med taster som på en
bærbar. Men hvor hulen du finder det henne i dag ved jeg ikke. Jeg ved at
de er blevet solgt hos Data Discount Aalborg (www.datadiscount.dk). (Jeg
arbejder i en anden afdeling af samme firma) Men om de stadig har dem ved
jeg ikke. Men prøv at spørge dem.
mvh
Jesper

Fra : Klaus

Dato : 01-07-03 12:17

Zippy laver nogle, har det selv, og det er godt. Kig på edbpriser.dk

mvh

Klaus