IrDA modul til Asus bundkort
Fra : Brian

Dato : 30-06-03 23:09

Hejsa

Hvor finder man et IrDA modul til et Asus bundkort ?
Et Asus P4PE har vel mulighed for at få tilsluttet et modul direkte på
bundkortet, eller hvad ?

/Brian

Fra : Preben

Dato : 02-07-03 05:28

Brian wrote:
> [...]
>
> Hvor finder man et IrDA modul til et Asus bundkort ?
> Et Asus P4PE har vel mulighed for at få tilsluttet et modul direkte på

Du skal lige vide at et IrDA modul til en stationær ofte blot er en
ledning, med en infrarød diode. Du skal selv bygge det smart ind i
kabinettet.

Du kan sikkert stadig få det hos itbutikken.dk - der købte jeg min. Jeg
aner dog ikke om det virker til P4BE bundkortet (er det ikke P4BE du
mener?).

Mvh / Preben

--
If your Dell laptop is unstable, try change the power supply - it works!

Fra : kf

Dato : 02-07-03 06:40

On Wed, 02 Jul 2003 06:27:57 +0200, Preben <64bit@mailme.dk> wrote:

> [...]
>
>Du kan sikkert stadig få det hos itbutikken.dk - der købte jeg min. Jeg
>aner dog ikke om det virker til P4BE bundkortet (er det ikke P4BE du

Byg selv: www.infrarotmodul.de
Chippen kan købes hos www.elektronik-lavpris.dk for 32,-

/klaus