MP3 afspiller
Fra : Mads Nielsen

Dato : 30-06-03 16:19

Hej

Jeg er på udkig efter en mp3 afspiller. Jeg går efter en:
Der er lille
Der bruger udskiftelige genopladelige batterier
Der evt. kan udvides med mere ram
Der kan forbinde via USB

Er der nogen der har erfaringer med nogle gode MP3 afspillere? De behøver
ikke nødvendigvis leve op til alle min krav - jeg trænger til lidt input, da
jeg er helt på bar bund!

Mvh
Mads

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 30-06-03 16:43

"Mads Nielsen" <mads@mercatus.dk> wrote in message
> [...]
> ikke nødvendigvis leve op til alle min krav - jeg trænger til lidt input,

Pontis SP-600 er en glimrende afspiller. Den er ikke helt lille, men
understøtter både compact Flash og SD moduler. Desuden kører den 7½ på et
enkelt AA-batteri (som sagtens kan være opladeligt), og som alle andre (?)
forbinder den vha. USB, dog kun 1.1, men det er de færreste små afspillere,
som kører med USB 2, hvis der er nogen overhovedet.

/Nikolaj

Fra : Mogens

Dato : 30-06-03 17:09

On Mon, 30 Jun 2003 17:42:33 +0200, "Nikolaj Borg"
<nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote:

> [...]
>forbinder den vha. USB, dog kun 1.1, men det er de færreste små afspillere,
>som kører med USB 2, hvis der er nogen overhovedet.

Hej

http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4383
Denne er både lille, billig, kører 12 timer på 1 AAA batteri
og kører USB2. Desværre kan den ikke udvides, men
man kan jo heller ikke få alt.

mvh Mogens

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 01-07-03 13:46

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> andre (?) forbinder den vha. USB, dog kun 1.1, men det er de færreste
> små afspillere, som kører med USB 2, hvis der er nogen overhovedet.

Du glemte også at fremhæve de kvalitetshøretelefoner dr følger med, samt at
Pontis er kompatibel med alle fremtidige formater da den kan opdateres til
at understøtte disse.

--
Bjarke Andersen

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 01-07-03 23:23

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> [...]
at
> Pontis er kompatibel med alle fremtidige formater da den kan opdateres til

Jeg var ikke klar over, at ørepropperne havde noget som helst med kvalitet
at gøre. Men jo, de er vel knap så ringe som andres. Iøvrigt er Ogg
understøttelse stadig tre måneder væk ifølge deres support

/Nikolaj

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-07-03 09:02

> Jeg var ikke klar over, at ørepropperne havde noget som helst med
> kvalitet at gøre. Men jo, de er vel knap så ringe som andres. Iøvrigt
> er Ogg understøttelse stadig tre måneder væk ifølge deres support

Hmm ogg var også tæt væk for et år siden, slamberter.

--
Bjarke Andersen

Fra : KT

Dato : 30-06-03 22:28