Logitech® Cordless Desktop® Navigator vil ~
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 30-06-03 14:40

Hej alle

Min chef har et subj. installeret på hans HP maskine (kører windows 2000),
og det har kørt fint. Pludselig idag midt i et excel regneark vil det ikke
mere. Musen dertil virker fint stadigvæk.

Jeg har skiftet batterier
Jeg har trykket connect
Jeg har prøvet et andet tastetur med ledning, virker fint.

Er der nogen der har et godt råd?

Jeg kan se på tasteturet er der en taste der står F-lås på. Jeg ved ikke
hvad den gør, men det hjalp ikke at trykke på den.

Venligst

Bo

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 30-06-03 15:03

Rabbit_HGC wrote:
> [...]
>
> Jeg har skiftet batterier
> Jeg har trykket connect
> Jeg har prøvet et andet tastetur med ledning, virker fint.

Du kan prøve at afinstaler driveren, og fjerne hardwaren
(kontrolpanel -system - enhedshåntering)
Og så koble tastaturet til igen og instaler igen. (Logitech har ry for godt
hardware, men dårlige drivere).

> Jeg kan se på tasteturet er der en taste der står F-lås på. Jeg ved
> ikke hvad den gør, men det hjalp ikke at trykke på den.

Der er på nye tastature (logitech og M$) placeret genvejstaster i
F-tasterne.
man kan skifte mellen almindelige F-taster og de genveje som er placeret i
F-tasterne.

Det er vist noget med at Logitech og M$ ikker er enige om placeringen af
genvejene, så der er forskel på Logitech og M$'s placering

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : CS

Dato : 30-06-03 15:29

> [...]
>
> Jeg kan se på tasteturet er der en taste der står F-lås på. Jeg ved ikke
> hvad den gør, men det hjalp ikke at trykke på den.

Så vidt jeg husker er med USB, så prøv at smide det i en anden port! Har
oplevet at det virker...

> Venligst
>
> Bo

---

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 01-07-03 12:08

jeg prøver takker.

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 01-07-03 13:36

damn det er en NT 4 maskine, så det bliver vel afinstallation og
geninstallation af drivere, kanon.