Palm 505
Fra : GateKeeper

Dato : 30-06-03 10:10

Har et spørgsmål omkring Palm 505 med SD-card udvidelseskort. Hvordan
flytter jeg mine mails over på det 64 mb kort, jeg har sat i?
Har flg. Palm software installeret:
HotSync Manager
IntelliSync
PocketMirror Pro v3.1

Kan sagtens hente undermapper i inbox'en-->ingen problemer, men at få dem
synkroniseret på SD-kortet, virker ikke til at være lige til!

- GateKeeper -

Fra : Leony

Dato : 30-06-03 19:51

"GateKeeper" <plu2@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Har et spørgsmål omkring Palm 505 med SD-card udvidelseskort.

news:dk.edb.system.lomme-pc omhandler Palms og lignende små håndholdte
computere.
Chancerne for svar vil derfor være større i den gruppe.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/