Kystfiskeri ved Aalborg
Fra : Thomas Kystfisker

Dato : 18-07-03 23:18

Hejsa alle jer i Nordjylland. Jeg var ude her i aften, for at gøre er forsøg
på at fange en af de havørreder, der sikkert alligevel ikke er på denne
årstid. Men jeg ville give det en chance. Jeg tog ud to steder som jeg har
hørt skulle være gode: Første sted - Nord for Storevorde. Her var der så
mudret bund at jeg kun kom to skridt ud og så stod jeg fast. Andet sted -
Klitgaards Fiskeleje. Her vandrede jeg cirka 400 meter ud og der var stadig
kun omkring 70 cm. vand... meget længere tør jeg ikke vade når det er mørkt
:) Men tilbage til mit spøgrsmål! Er der nogle af jer som kan anbefale mig
nogle gode steder nær Aalborg at kystfiske efter havørred?

Fra : [9000] thorkild niel~

Dato : 23-07-03 07:15

Thomas Kystfisker wrote:

> [...]
> :) Men tilbage til mit spøgrsmål! Er der nogle af jer som kan anbefale mig
> nogle gode steder nær Aalborg at kystfiske efter havørred?

Det skulle være godt ved Rærup øst for Nørresundby at vade ud i nærheden af
sejlrenden - men pas på, sejlrenden går meget stejlt ned, og nogle af de skibe,
der sejler forbi sætter et stort kølvand. Redningsvest anbefales!

En anden mulighed er øst-kysten ved Egense

Kontakt mig hvis du har lyst til en sejltur derud i min båd (men det
forudsætter at du kan skaffe en bil med trækkrog).

--
------
Venlig hilsen

Teksten "bort" og "fjernes"
skal slettes fra min afsender-e-mailadresse.