SSH agent på Orange SPV Mobilos?
Fra : Michael Andreasen

Dato : 18-07-03 21:40

Nogen som er stødt på noget til ovennævnte telefon?

Har googlet mig frem til der findes lidt forskelligt til diverse former for
pocetpc's

Nogen der har prøvet noget som helst der minder om det på en eller anden
måde?

(jeg ved godt, at spv's os er m$, men jeg tvivler på jeg kan få noget svar i
m$ grupperne medmindre det drejer sig om frontpage - :)

--
Med Venlig Hilsen
Michael Andreasen

Fra : Christian Joergensen

Dato : 19-07-03 11:34

On Fri, 18 Jul 2003 22:40:00 +0200, Michael Andreasen wrote:

> (jeg ved godt, at spv's os er m$, men jeg tvivler på jeg kan få noget svar i
> m$ grupperne medmindre det drejer sig om frontpage - :)

Hvorfor skulle du så kunne få bedre svar her? Tsk!

--
Christian Jørgensen | What is a magician but a practicing theorist?
http://www.razor.dk |

Fra : Michael Andreasen

Dato : 19-07-03 21:59

"Christian Joergensen" <mail@phpguru.dk> wrote in message

> Hvorfor skulle du så kunne få bedre svar her? Tsk!

huh? Fordi de fleste herinde benytter SSH velsagtens. Dem i windows
grupperne (kan) benytte det, men det er vel sjældent i langt de fleste
tilfælde.