hvilken af disse 3 kort er hurtigst / mest~
Fra : Søren Jensen \( 9800~

Dato : 18-07-03 21:43

Jeg skal opgrader datterens computer da den er blevet for lille men skal
samtidig spare på pengene ( meget )hvilken af disse 3 kort er hurtigst /
mest stabil / bedst

AsRock K7S8X ATX med SIS 746FX chippenes
ECS K7VTA3 Ver.v3.x med KT333 chippens
ECS på et K7S6A med SiS745 chippens har et selv men er de andre 2 hurtigere
i chipset.

Og det skal være et af de 3 da det er dem min computer pusher har. til den
pris som jeg vil betale.( 500. kr. )
Det skal køre med en AMD Athlon xp2400 som jeg har der ligger.samt PC 2700
ddr ram som jeg også har der ligger
Det kan godt være der er nogle test på nettet men jeg er ikke skide god til
engelsk.
er der nogle danske test??
Hilsen Søren Jensen

Fra : phg1