Flade i kbh og omegn
Fra : JHB

Dato : 18-07-03 17:53

Hej
Håber nogle i gruppen kan hjælpe mig med et godt sted til at fange en
fladfisk i kbh gerne et børnevenligt sted da jeg har en purk på 5

hilsen
JB

Fra : poelse

Dato : 18-07-03 20:47

"JHB" skrev d. 18-07-03 17:53 dette indlæg :
> [...]
> Håber nogle i gruppen kan hjælpe mig med et godt sted til at fange en
> fladfisk i kbh gerne et børnevenligt sted da jeg har en purk på 5

Jeg prøvede at besvare dit indlæg tidligere, men tilsyneladende er der
stadig problemer hvis man får sine nyheder via hotmail.

Nå nok om det. Et godt sted at tage hen efter et par flade med en purk
på 5 er Nordhavn. Du skal tage ned til det flade stykke i den nye
fiskerihavn (til venstre når du kommer derud). Det er blevet meget
børnevenligt derude, der er sat en gangbro op, så i ikke behøver klatre
over store sten for at komme ned til vandet, med pare for at brække
stængerne (såvel fiskestænger som jeres egne). Endvidere er der ikke så
langt til hverken toiletfaciliteter eller til en kiosk, hvor man kan få
en is.

Jeg har selv været der mange gange med min datter på 6. Du kan se et par
billeder fra sidste år her:
http://www.ormebaderne.dk/turene/090502/090502.html

Jeg har aldrig været ude for at vi ikke har fanget mindst et par
skrubber på sandorm derude. Vi har godt nok sat dem ud igen fordi Laura
synes det var synd for dem, men der har altid været gevinst, og det er
jo tit det det drejer sig om når man har ungerne med.

Sandorm kan du købe hos Jan & Bo i Ndr. Frihavnsgade, og ellers så brug
en hornfiskestrimmel (holder meget bedre på krogen end sildestrimler).

Skulle du ellers høre om nogen børne/bedsteforældre venlige steder hører
jeg gerne om dem. Ligesom du er velkommen til at kontakte mig for at
høre om børnevenlige p & T i storkøbenhavnsområdet.

Knæk og bræk

Peter formanden@ormebaderne.dk

http://www.kandu.dk/