barnepige pris
Fra : Peter D

Dato : 18-07-03 16:21

Vi har snakket om at have barnepige, men vi aner ikke hvor meget de skal
have nu til dags. Om det er mere når det er en eller to børn (i vores
tilfælde: en på fire og otte). TImebetaling eller aftensbetaling??

Mvh
Peter

Fra : Anne

Dato : 18-07-03 21:14

Hej forældre

Når jeg bruger en babysitter - bruger jeg timebetaling - medmindre det er
med en overnatning Så aftales der en fast pris (incl aftensmad og
morgenmad

40 kroner pr time! En aften + nat ... 250 kr. indtil dagen efter kl. 11.00

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 19-07-03 01:20

On 18/07/03 17:21, in article 3f181064$0$1646$ba624c82@nntp05.dk.telia.net,
"Peter D" wrote:

> [...]
> have nu til dags. Om det er mere når det er en eller to børn (i vores
> tilfælde: en på fire og otte). TImebetaling eller aftensbetaling??

Hej Peter.

Jeg har igennem seks år været I et babysitter bureau, hvor alle sitterne er
voksne, har erfaring med børn og ren straffeattest.
Vores babysittere får 40 kr. I timen, og er ofte pædagoger/pædagogstuderende
- så hvis du ansætter en ung pige under 18 år, synes jeg ikke du skal give
hende mere end 30-40 kr. pr. time.

Venlige hilsner

Charlotte
--
Kattepasning: http://miver-service.siamis.com
Bøger & børnetøj: http://www.petit.onlinesalg.dk

Fra : Tine Andersen

Dato : 19-07-03 10:34

> [...]
> have nu til dags. Om det er mere når det er en eller to børn (i vores
> tilfælde: en på fire og otte). TImebetaling eller aftensbetaling??

Til en aften plejer jeg at give 50-60 kr/time. Jeg siger 50, men runder
gerne op. Dvs hvis vi går kl. 1730 og er hjemme ved lidt-i-tolv får hun 350
kr. Hvis hun bor lidt væk og skal have en taxa, får hun til den også. Da hun
boede i Valby, kostede en aften typisk 500 kr i babysitning. Da hun boede
hos os, fik hun vist 40 kr/timen, men så havde hun heller ingen transport.
Hun var 19-21 år gammel dengang, men det er nogle år siden.

Til gengæld tager jeg ikke hvem-som-helst. En hammergod babysitter, hvor jeg
ved, ungerne glæder sig til at blive passet, betaler jeg gerne ekstra for.
Så har jeg nemlig også en god aften, hvor jeg ikke kunne drømme om at ringe
hjem for at høre, hvordan det går.

Tine.

p.s. ungerne er nu 6 og næsten 11 - dengang var de 2 og 7.

Fra : Peter D

Dato : 19-07-03 19:21

Mange tak for svarene - så har vi noget at gå ud fra :)

/Peter