fiske med prop osv?
Fra : Thomas Brejner

Dato : 18-07-03 13:30

Jeg har et spørgsmål, som sikkert mange af jer kan svare på. Hvis jeg har en
prop, bly og en krog i enden, hvor lang skal afstanden så være mellem prop
og bly, og bly og krog?

Fra : A.C.Rosmon

Dato : 18-07-03 14:49

"Thomas Brejner" skrev d. 18-07-03 13:30 dette indlæg :
> [...]
har en
> prop, bly og en krog i enden, hvor lang skal afstanden så være mellem

Jeg plejer at have bly nederst, og krogene på lykker højere oppe. Som
regel lader jeg ikke blyet gå på bunden. dette er for ferskvand.

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Rosenhave

Dato : 18-07-03 23:04

Hejsa

> Jeg har et spørgsmål, som sikkert mange af jer kan svare på.
>Hvis jeg har en prop, bly og en krog i enden, hvor lang skal afstanden så
være mellem
> prop og bly, og bly og krog?

Jeg gør følgende...: 20 cm fra krogen (alt op over krogen) sætter jeg det
første bly og ca 5 cm
ned under flådet. Det har givet mig en noget bedre måde at fiske med og
brug gerne så små
flåd som muligt = laaaaaaangt flere fisk!

mvh. Per Rosenhave