Ang: port numre
Fra : BB

Dato : 18-07-03 11:40

Hej med jer
Jeg så engang en side hvor man kunne se hvilke porte der blev brugt til de
forskellige ting fx. port 21 ftp o.s.v., men nu har jeg desværre smidt
linket væk så måske er der en der vil hjælpe med et link.
Hilsen Bent

Fra : Ole

Dato : 18-07-03 11:50

"BB" <mig@selv.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forskellige ting fx. port 21 ftp o.s.v., men nu har jeg desværre smidt
> linket væk så måske er der en der vil hjælpe med et link.

Hej Bent

Prøv denne: http://www.sockets.com/services.htm

Eller søg på Google efter port numbers

Ole_

Fra : BB

Dato : 18-07-03 12:07

Hej Ole

Jeg takker for linket, det er det link jeg mgl.
Bent

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 18-07-03 19:07

> [...]
> forskellige ting fx. port 21 ftp o.s.v., men nu har jeg desværre smidt
> linket væk så måske er der en der vil hjælpe med et link.

Den "officielle" liste kan ses her:
http://www.iana.org/assignments/port-numbers

Mvh
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus