(OT) Smileys m.m.
Fra : Eifelvuf

Dato : 18-07-03 08:15

Hej alle.

Her i denne NG bruger vi jo en del smileys. Fandt en ny variant på
nettet. Klik på linket fo rat se en ny type smiley :

http://www.ihimlen.dk/flash_Smielybagfra.htm

Yderligere fandt jeg denne her tekst, vist nedenfor. Jeg har ikke
redigeret i den eller tilføjet noget selv. Der ER noget med dyr i, så
HELT OT er det vel ikke

Vidste Du at...

- Det er umuligt at slikke sig på sin egen albue.

- En krokodille kan ikke stikke tungen ud.

- En rejes hjerte er i dens hoved.

- Det er fysisk umuligt for en gris at kigge op i himlen.

- I gennemsnit så vil et menneske have sex 3.000 gange og tilbringe 2
1/2

uge med at kysse i løbet af et liv.

- Mere end 50 procent af alle mennesker i hele verden har aldrig
foretaget

eller modtaget en telefonopringning.

- Rotter og heste kan ikke kaste op.

- Hvis du nyser meget kraftigt kan du brække et ribben. Hvis du

undertrykker et nys, kan du ødelægge et blodkar i hovedet eller halsen
og

dø af det. Hvis du tvinger dig til at holde øjnene åbne, mens du nyser,

kan de springeud af hovedet på dig.

- Hvis du bærer hovedtelefoner i mere end en time, så vil du forøge

antallet af bakterier i dine ører 700 gange.

- Lighteren blev opfundet før tændstikken.

- Femogtyve procent af de mennesker, der bruger kontakt-annoncer, er

allerede gift.

- En ands rappen giver ikke noget ekko; der er ingen, der ved hvorfor.

- I løbet af et liv på 70 år vil man, mens man sover, spise 50
forskellige

insekter og 10 edderkopper.

- Ligesom fingeraftryk, så er alles tungeaftryk også forskellige.

- Ifølge videnskabsfolk udvider månens bane sig en smule hvert år, så
månen

bevæger sig bort fra jorden. Afstanden den flytter sig, er minimal, men
dog

målelig (Omkring 3,6 millimeter om året). Hvis man efterprøver

regnestykket, så var månens bane for 85 millioner år siden ca. 4 meter
over

jordens overflade. Dette forklarer udryddelsen af dinosaurerne (I hvert

fald de højeste af dem...)

- Hvis du råbte i 8 år, 7 måneder og 6 dage, ville du have produceret
nok

lydenergi til, at opvarme en kop kaffe (Spørgsmålet er om det kan svare

sig...)

-Hvis du prutter konstant i 6 år og 9 måneder, har du produceret nok

giftige luftarter til, at lave en atombombe (Se, det var meget bedre!)

- Mennesker og delfiner er de eneste to arter, der har sex for
fornøjelsens

skyld (Er det derfor Flipper altid smiler???)

- Den stærkeste muskel i kroppen er tungen (Fik i den, drenge?!)

- Højrehåndede mennesker lever gennemsnitligt ni år længere end

venstrehåndede mennesker gør. Isbjørne er Venstrehåndede. (Vigtig

oplysning, hvis man kommer op at slås med en af slagsen!)

- Havkatten har over 27.000 smagsløg (Surt at være kræsen)

- En loppe kan hoppe 150 gange dens egen længde. Det svarer til, at et

menneske kan hoppe en fodboldbanes længde.

- En kakerlak vil leve ni dage uden sit hoved, før den sulter

ihjel(Syret!)

- Sommerfugle smager med deres fødder (Adrr!!! )

- Strudsens øje er større end dens hjerne (Jeg kender nogle mennesker,
der

har det på samme måde...)

- Søstjerner har ingen hjerne (Sådan nogle mennesker kender jeg også.)

- Ved en bestemt insekt-art (Knælerne) kan hannen ikke parre sig, mens
dens

hoved sidder fast på kroppen. Hunnen indleder parringen ved, at rive

hovedet af hannen. (Skaat!!! Jeg er hjemme!!! Hvad i al verd...)

- Når en gris får orgasme varer det i 30 minutter (I mit næste liv vil
jeg

være gris - ingen kommentarer om nutidig status, tak)

- Nogle løver kan klare op til 50 samlejer om dagen (Jeg vil stadig
helst

være gris - kvalitet frem for kvantitet!)

- Mere end 50 procent af alle de, der læser ette, prøvede at slikke sig

albuen!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Itgrafen

Dato : 18-07-03 08:19

ej, supergriner Eifelvuf

tak for det
dorthe

Fra : Ann K

Dato : 18-07-03 12:49

Herligt grin... men...

>- I løbet af et liv på 70 år vil man, mens man sover, spise 50
forskellige insekter og 10 edderkopper.

<>.... Lige netop denne her kunne jeg godt have undværet!!! *gys*

Mvh Ann - Araknofobiker!