Dåsepant i Tyskland
Fra : Barbro

Dato : 17-07-03 19:50

Måste man betala pant vid handel i Puttgarten när man kommer från Sverige?

Fra : BiBe

Dato : 17-07-03 20:00

"Barbro" <alyssum@hem2.passagen.se> skrev i en meddelelse
> Måste man betala pant vid handel i Puttgarten när man kommer från Sverige?

http://www.coop.de/skd/start/index.html

I puttgarten måske, men ikke hos SK i Burg 3 km væk.

vh. Bent.

Fra : GiWeo

Dato : 18-07-03 10:07

Hejsa

I BorderShop, Ja - 1,86 DKK pr. stk

Lars Engelhardt - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755
EyeBall: GiWeo

Fra : Jørgen

Dato : 19-07-03 18:51

Jeg er lige kommet hjem fra Tyskland. hvor jeg købte 10 kartoner dåser
vand. Jeg udfyldte en exporterklælring og skulle derfor ikke betale pant

Jørgen

Fra : Claus Smith

Dato : 19-07-03 20:47

"Jørgen" <js2@c.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er lige kommet hjem fra Tyskland. hvor jeg købte 10 kartoner dåser
> vand. Jeg udfyldte en exporterklælring og skulle derfor ikke betale pant

Hvad bruger man som dokumentation? Pas eller Kørekort?

Claus

Fra : Jørgen

Dato : 19-07-03 21:56

Frit valg. Jeg brugte kørekort